صفحه اصلی / سرخط خبرها / رکورد سیمان خاش در صادرات سیمان و کلینکر
رکورد سیمان خاش در صادرات سیمان و کلینکر

30 هزارتن صادرات دو ماهه به افغانستان و پاکستان نشان می دهد

رکورد سیمان خاش در صادرات سیمان و کلینکر

کسب و کار نیوز-شرکت سیمان خاش در 2 ماهه ابتدای سال 1398 موفق به تحویل 34677 تن انواع محصولات  سیمان و کلینکر جهت صادرات  به کشورهای  پاکستان و افغانستان شد .  

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان تامین شستا، شرکت سیمان خاش در ۲ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۸ موفق به تحویل ۳۴۶۷۷ تن انواع محصولات  سیمان و کلینکر جهت صادرات  به کشورهای  پاکستان و افغانستان شد .

اسماعیل فیروزی مدیر تدارکات  شرکت سیمان خاش با تایید این خبر  گفت:  برنامه ریزی مدون جهت تداوم  صادرات زمینی  صورت پذیرفته و در راستای استفاده حداکثری از  ظرفیت های موجود در حال  رایزنی  صادرات دریایی برای کشورهای آفریقایی، حوزه خلیج فارس،  بنگلادش و هند هستیم.
برپایه این اطلاع،  آخرین محموله صادرات دریایی شرکت سیمان خاش ۴۹۵۰۰  تن کلینکر در سنوات قبل به کشور بنگلادش توسط کشتی FANEROMENI  از طریق بندر  چابهار  بوده است .
گفتنی است طول مرز زمینی استان سیستان و بلوچستان با کشورهای افغانستان و پاکستان  حدود ۱۲۰۰ کیلومتر  و صادرات شرکت سیمان خاش از طریق مرزهای سربیشه، ریمدان، پیشین، کوهک ، میرجاوه و میلک توسط  کامیون صورت می پذیرد .

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.