صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / برای تعیین تکلیف با وزارت ورزش مذاکره می‌کنیم
برای تعیین تکلیف با وزارت ورزش مذاکره می‌کنیم

سرپرست فدراسیون تنیس:

برای تعیین تکلیف با وزارت ورزش مذاکره می‌کنیم

کسب و کار نیوز : سرپرست فدراسیون تنیس گفت: تیم جوانی در دیویس کاپ داریم و کار سختی را خواهند داشت اما برای صعود به گروه دو آسیا نه نا امید هستیم و نه بازیکنان را خیلی تحت فشار می‌گذاریم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مجید شایسته درباره ی انتظاری که از تیم ملی تنیس در مسابقات گروه سه دیویس کاپ دارد، بیان کرد: تیم جوانی را داریم و بازیکنان ما چند ماه تمرینات جدی و منظمی را داشتند. البته سنگاپور میزبان مسابقات بازی‌ها را در داخل سالن و زمین هارد کورت و با توپ خاصی برگزار می‌کند که بازیکنان ما تاکنون با این توپ بازی نکرده اند. از این رو مجوز شورای برون مرزی را گرفتیم تا بازیکنان سه هفته زودتر به سنگاپور بروند و در مسابقات تدارکاتی شرکت کنند و انتظار من از بازیکنان در دیویس کاپ بازی خوب است.
شایسته در پاسخ به این پرسش که از این تیم باید توقع صعود به گروه دو را داشت یا خیر تاکید کرد: من همیشه با واقعیت‌ها صحبت کرده ام. نه ناامید هستیم که بگویم نمی‌توانند و نه آنقدر بازیکنان را تحت فشار قرار می‌دهیم چون شرایط سختی است.
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بیشتر نفرات تیم تغییر کرده‌اند و با این ترکیب که به جز خالدان بقیه تجربه زیادی ندارند، موافق بوده است یا خیر تصریح کرد: من هیچ وقت روی انتخاب نفرات حرفی نمی‌زنم چون نتیجه‌گیری با سرمربی است. متاسفانه برخی بازیکنان هم شرایط تیم ملی را درک نمی‌کنند و همیشه گفته‌ایم بهترین بازیکن هم که باشند اما اگر آنچه سرمربی می‌خواهد را انجام ندهند، در تیم ملی جا ندارند. نگاه ما هم به آینده است. برخی‌ها بارها انتقاد کرده‌اند مدیریت ما آسانسوری است اما اولویت ما تیم‌های پایه است و نگاهمان به آینده بود. در این تیم هم که به مسابقات دیویس کاپ می‌رود شاهین خالدان از بازیکنان با تجربه است، آرش سوری هم یکی دو سال اخیر با تیم ملی بود. حسام یزدی هم نفر اول رنکینگ بود و حقش بود در تیم باشد البته او در انتخابی‌ها نتایج خوبی گرفت و سرمربی هم از این بازیکن رضایت کامل دارد. کیارش سوری نیز با توجه به نظر سرمربی ما که معتقد است بازی دوبل همیشه می‌تواند تعیین کننده باشد، در ترکیب تیم دوبل قرار گرفت.
او در مورد تصمیم احمدوند مبنی بر استعفا پس از دیویس کاپ تصریح کرد: آن چیزی که با من صحبت کرد این بود که اگر من دیگر فدراسیون نباشم او هم ادامه کار نخواهد داد با این حال او مختار است. او سالیان سال با ما کار کرده است البته به جز یک مقطع که سوءتفاهمی پیش آمد و اگر آن سوءتفاهم نبود شاید الان جایگاه ما هم گروه سوم نبود. او زحمات زیادی کشیده که از او تشکر می‌کنم و امیدوارم در مسابقات دیویس کاپ با تیم جوانی که انتخاب کرده نتایج قابل قبولی بگیرد.
شایسته در مورد مشخص نبودن تکلیف انتخابات فدراسیون نیز گفت: ما در خدمت دوستان وزارت ورزش هستیم. شهریور سال گذشته ثبت نام از کاندیداها انجام شد و بعد از مبارک رمضان مذاکره‌ای با دوستانمان در وزارت خواهیم داشت تا ببینیم تکلیف چگونه است و می‌خواهند سرپرست بگذارند یا خیر یا انتخابات را برگزار کنند.ان شاءالله در یک هفته تا ۱۰ روز آینده تکلیف مشخص شود. البته ما تلاش کردیم همانند دوران ریاست کار را طبق روال جلو ببریم و تمام کارها انجام شد. امیدوارم هر چیزی به صلاح تنیس است اتفاق بیفتد اما مطمئن باشید شایسته به هر قیمتی در تنیس کشور نمی‌ماند.
او در مورد وضعیت هیات تنیس اصفهان که مجمع آن درخواست برگزاری مجمع فوق العاده برای رسیدگی به وضعیت این هیات دارد، تاکید کرد: مجید شایسته در انتخاب روسای هیات‌های استانی شاید به جز یک مورد نقشی نداشته است و راجع به هیچ استانی دخالتی ندارم و علاقه مند به دخالت هم نیستم. خود اداره کل استان فرد را معرفی می‌کند چون معتقدم برای پیشرفت تنیس در استان‌ها باید هیات و اداره کل ارتباط خوبی داشته باشند تا هیات بتواند از امتیازهای اداره کل استفاده کند. در مورد هیات اصفهان هم اعضای مجمع از حدود ۳ ماه و نیم پیش درخواست مجمع فوق‌العاده داشتند و تا به امروز هم که من صحبت می‌کنم سه مرتبه این درخواست داده شد و همان نفراتی که به آقای رحیمی رییس هیات رای دادند، پیگیر برگزاری این مجمع هستند. ما و اداره کل تلاش کردیم این مجمع را عقب بیندازیم و با رییس هیات صحبت کنیم و انتظاراتی که مجمع از او داشتند را بگوییم تا موضوع حل و فصل شود اما این اتفاق رخ نداد. اداره کل بازرسی کشور از طریق اداره کل دارد پیگیر می‌شود که چرا این مجمع فوق العاده بعد از سه بار درخواستی که شده، برگزار نمی‌شود و اداره کل باید پاسخگو باشد چون برگزاری با آن است. من پیگیر برگزاری این مجمع فوق‌العاده نیستم بلکه اعضای مجمع پیگیر هستند و من همیشه به دنبال تداوم مدیریت‌ها هستم چون با تغییر مدیریت اتفاق خوبی نمی‌افتد. بارها در طول سال با آقای رحیمی صبحت کردم و خواستم ارتباط خوبی با اعضای مجمع داشته باشند اما هنوز این ارتباط خوب شکل نگرفته است و امیدوارم با مدیریت خوب آقای سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان این قضیه به خوبی تمام شود.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ بلیت یک‌طرفه اربعین از تهران ۵ میلیون تومان شد/ممنوعیت فروش چارتری بلیت اربعین

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه‌داد: صدور بلیت بصورت یک طرفه یا دو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.