صفحه اصلی / سرخط خبرها / پروژه ساخت سالن اختصاصی سینما در یاسوج کلید می‌خورد
پروژه ساخت سالن اختصاصی سینما در یاسوج کلید می‌خورد

شهردار:

پروژه ساخت سالن اختصاصی سینما در یاسوج کلید می‌خورد

کسب و کار نیوز : نشست تصمیم گیری در خصوص ساخت سالن اختصاصی سینما با حضور شهردار یاسوج، رئیس شورای شهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس حوزه هنری در شهرداری یاسوج برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, شهردار یاسوج در این نشست گفت: شهر یاسوج تنها مرکز استانی است که سالن اختصاصی سینما ندارد و از گذشته نیز فکری به حال این موضوع نشده است.
وی افزود: در چند پروژه موضوع ساخت سالن سینما مطرح است اما روند اجرای این پروژه ها طولانی شده و این محیط ها چند کاربری هستند .
شهردار یاسوج با اشاره به دغدغه مند بودن شهرداری در خصوص مسائل فرهنگی اظهار کرد: رایزنی هایی برای ساخت سینما در شهر یاسوج با سازمان سینمایی کشور صورت گرفته است.
مقدم ادامه داد: تامین زمین و ساخت و بهره برداری سینما به عهده شهرداری است و مشاوره فنی و تهیه نقشه و کمک مالی تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان نیز با سازمان امور سینمایی و سمعی بصری است .
وی بیان کرد: سه محل با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و شورای شهر برای ساخت سینما مکان یابی خواهد شد .
رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با ابرازی خرسندی از دغدغه مندی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج نسبت به مسائل فرهنگی، گفت: اگرچه سینمای ارشاد فعال است اما بنا به دلایل مختلفی استقبال از این سالن قابل ملاحظه نیست .
کیوان آشنا، رئیس شورای شهر یاسوج نیز در این نشست با دغدغه مندی شورای شهر یاسوج نسبت به مسائل فرهنگی گفت: از تصمیمات شهرداری یاسوج برای ساخت سینما در یاسوج حمایت خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: دغدغه هایی نسبت به توجیه اقتصادی طرح وجود دارد که لازم است با هماهنگی و همفکری کارشناسان امر آنها را برطرف کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.