صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / افزایش تولید و فروش یک شرکت تولید اسباب‌بازی چوبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی
افزایش تولید و فروش یک شرکت تولید اسباب‌بازی چوبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

افزایش تولید و فروش یک شرکت تولید اسباب‌بازی چوبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

یک شرکت طراحی و تولید اسباب بازی چوبی داخلی با اخذ تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی و خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید موفق به افزایش ظرفیت تولید و فروش محصولات خود شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد نوروزی، مجری طرح در این باره گفت: با توجه به مشکلات استفاده از مواد پلاستیکی و پلیمری در درازمدت بر روی سلامت کودکان، راهبرد شرکت ما استفاده حداکثری از مواد اولیه طبیعی به‌ویژه چوب، طناب کنفی و پارچه است که توانسته در کنار ارائه قیمت قابل رقابت با محصولات غیر چوبی، کیفیت اسباب بازی‌ها را حفظ کند. وی با بیان اینکه اسباب بازی‌ها از چوب طبیعی به گونه‌ای ساخته می‌شوند که دارای سطوح لطیف و صاف است تا از ایجاد خراش بر روی پوست کودکان جلوگیری کند، اظهار کرد: ارتقای مهارت کار با انگشتان، تقویت مهارت حل مساله، افزایش هماهنگی دست و چشم، آموزش ابتدایی دوخت به کودکان، یادگیری شمارش، شناساندن رنگ‌ها، شناسایی جهت‌های چپ و راست، ارتقای قدرت تحمل، بالا بردن میزان تمرکز، آشنایی با مفاهیم علم فیزیک و تعادل، برقراری ارتباط بین اندازه‌ها، تقویت حافظه، آشنایی با اصول اولیه ارتباط مانند رعایت نوبت دیگران، تقویت استقلال، تقویت هوش ریاضی و هندسی و پرورش انعطاف ذهنی کودکان از جمله نوآوری‌ها و کارآیی آموزشی اسباب بازی‌های ساخت این شرکت است.

نوروزی با اشاره به ساخت اسباب بازی‌ها با الگوبرداری از بازی‌های قدیمی و فرهنگ و سنت پیشینیان، گفت: تیله‌ران، منجنیق، چادرک، پرتاب حلقه، ماشین چوبی، چوگانک، همسانه، آجرک، کوک، جورچین و تاتی‌رو از جمله اسباب بازی‌های عرضه شده است.وی با بیان اینکه اسباب‌بازی عموماً فکری است و همه دارای نوآوری است و به همین دلیل دانش‌بنیان شناخته شد، اظهار کرد: در حدود ۹۰ درصد محصولات ما جدید و دارای طراحی خاص هستند و قبل از ما شرکتی آن را در داخل تولید نمی‌کرد.

مجری طرح رده سنی اسباب بازی‌های ساخت شده را مناسب کودکان زیر هفت سال برشمرد و با اشاره به دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه محصولات این شرکت، خاطرنشان کرد: با این تسهیلات برای شرکت تجهیزات و ماشین‌آلات خریداری کردیم که باعث افزایش سرعت کار و در نتیجه افزایش تولید و فروش شرکت شد.وی همچنین به چشم‌انداز این شرکت در حوزه صادرات اشاره و عنوان کرد: رایزنی‌های اولیه و کارهای مقدماتی از جمله تهیه بروشور و بسته‌بندی چند زبانه انجام شده است، ضمن اینکه رایزنی‌هایی را نیز با کشور عمان انجام داده‌ایم که امید داریم بتوانیم در این زمینه نیز به موفقیت برسیم.

همچنین مطالعه کنید:

تجارت الکترونیکی در بازارهای سنتی افزایش یافت/ادامه رشد شتابان تجارت الکترونیکی

شایلی قرائی به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، «امین کلاهدوزان» در نخستین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.