صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / افزایش تعداد مدالها، ماموریت پینگ‌پنگ‌بازان کارگر در جهانی اسپانیا
افزایش تعداد مدالها، ماموریت پینگ‌پنگ‌بازان کارگر در جهانی اسپانیا

افزایش تعداد مدالها، ماموریت پینگ‌پنگ‌بازان کارگر در جهانی اسپانیا

کسب و کار نیوز: سرپرست تیم ملی تنیس روی میز کارگران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا گفت: تمام تلاشمان بر این است که تعداد مدالهای طلای خود را در این دوره نسبت به دوره قبل افزایش دهیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مجید احتشام زاده در ارزیابی از وضعیت تیم تنیس روی میز کارگران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا افزود: تیم تنیس روی میز کارگران در دو بخش زنان (با ۳ ورزشکار) و مردان در قالب دو تیم پرهام مشهد (با ۸ ورزشکار) در رشته‌های انفرادی، تیمی و دوبل در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت خواهد کرد.
وی گفت: برای آماده‌سازی ۳ ورزشکار زن اعزامی به اسپانیا ۲ اردو پیش بینی شده است که نخستین اردوی تیم ملی تنیس روی میز زنان کارگر از ۲۰ خرداد در مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز می‌شود و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت. همچنین اردوی تیم مردان نیز تا زمان اعزام به اسپانیا به صورت غیرمتمرکز در مشهد برپا خواهد بود.
سرپرست تیم تنیس روی میز کارگران اعزامی به جهانی اسپانیا خاطرنشان کرد: دوره قبل که این مسابقات در لتونی برگزار شد، تیم کارگران در بخش زنان موفق به کسب یک مدال برنز شد و در بخش مردان که با ۸ ورزشکار شرکت کرده بودیم، موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شدیم. در این دوره از مسابقات هدف‌گذاری بر این است که ضمن تکرار مدال‌های دوره قبل، تعداد مدال‌های طلای خود را نیز افزایش دهیم.
احتشام‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات اعزامی از ورزشکاران تیم ملی هستند یا از قشر کارگران، گفت: در مسابقات جهانی تنها ورزشکارانی می‌توانند شرکت کنند که نه عضو تیم ملی و نه دارای رنکینگ جهانی باشند. حتی خود فدراسیون جهانی و فدراسیون ورزش کارگری امسال طی بخشنامه‌ای تاکید کردند که به جز ورزشکاران کارگر افراد دیگری حق شرکت در مسابقات جهانی کارگران را ندارند.
وی در پایان تصریح کرد: در این دوره سطح ورزشکاران بویژه در مردان حرفه‌ای‌تر از دوره قبل است و ما امیدواریم در هر سه رشته انفرادی، تیمی و دوبل بتوانیم به نتایج بهتری نسبت به دوره قبل دست پیدا کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.