صفحه اصلی / استان ها / امیدواریم امسال هم “سراب نیلوفر” خشک نشود
امیدواریم امسال هم “سراب نیلوفر” خشک نشود

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه:

امیدواریم امسال هم “سراب نیلوفر” خشک نشود

کسب و کار نیوز: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، با توجه به بارش‌های خوب امسال شاهد خشک شدن " سراب نیلوفر" نباشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, بهرام درویشی منطقه کرمانشاه، با اشاره به تدابیری که در سال‌های اخیر برای جلوگیری از خشک شدن سراب نیلوفر کرمانشاه اندیشیده شد، اظهار کرد: در این مدت با همکاری جهادکشاورزی تا شعاع هفت کیلومتری سراب نیلوفر از کشت محصولات پرمصرف مانند ذرت و … جلوگیری شد.
وی ادامه داد: همچنین تا همین شعاع برخورد با چاه‌های غیرمجاز و جلوگیری از اضافه برداشت چاه‌های مجاز نیز در دستور کار قرار داشت.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از انسداد ۱۰۵ حلقه چاه غیرمجاز در حاشیه سراب نیلوفر هم طی چند سال اخیر خبر داد و عنوان کرد: عمده این چاه‌ها تا شعاع حدود دو کیلومتری مسدود شده‌اند.
درویشی گفت: با مجموع اقداماتی که انجام شده خوشبختانه در سه سال گذشته شاهد خشک شدن سراب نیلوفر نبوده‌ایم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: امسال نیز محدودیت کشت محصولات پرمصرف تا شعاع هفت کیلومتری سراب نیلوفر اعمال می‌شود و انسداد چاه‌های غیرمجاز نیز تا همین شعاع در صورت تأمین منابع مالی انجام خواهد شد.
وی پیش بینی کرد در سال جاری نیز با توجه بارندگی‌های خوبی که داشتیم خشک شدن سراب نیلوفر رخ ندهد و خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته که بارندگی‌ها کمتر از امسال بود این سراب خشک نشد و امیدواریم امسال هم مشکلی در این زمینه رخ ندهد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.