صفحه اصلی / سرخط خبرها / قرائت گزارش نهایی مجلس از سیل های اخیر کشور در جلسات علنی
قرائت گزارش نهایی مجلس از سیل های اخیر کشور در جلسات علنی

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خبر داد

قرائت گزارش نهایی مجلس از سیل های اخیر کشور در جلسات علنی

کسب و کار نیوز: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن گزارش پارلمان درباره سیل‌های اخیر خبر داد و گفت: این گزارش در یکی از جلسات علنی مجلس قرائت می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات این کمیسیون درباره بررسی علل سیل‌های اخیر در کشور، گفت: پس از وقوع سیل‌های اخیر در برخی شهرهای کشور، بلافاصله و با فوریت کمیته‌ای در کمیسیون اصل نود برای پیگیری موضوع تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از اعضای کمیسیون اصل نود مجلس در اولین روزهای پس از وقوع سیل، به مناطق سیل‌زده اعزام شدند، اظهار داشت: در سفرها و بازدیدهایی که اعضای کمیسیون از مناطق سیل‌زده داشتند، برآورد خسارات صورت گرفت و قرار شد گزارشی از بررسی‌‌ها تهیه به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شود.

 رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اضافه کرد: گزارش نهایی مجلس از میزان دقیق خسارات، علل و عوامل بروز سیل و مقصران احتمالی این حوادث تهیه و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده است؛ در این گزارش خواستار این شده‌ایم که برخورد جدی با مقصران حادثه صورت گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است گزارش نهایی مجلس درباره علل وقوع سیل در کشور در یکی از جلسات علنی مجلس قرائت شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.