صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / شایسته پیروزی بودیم
شایسته پیروزی بودیم

سرمربی چلسی:

شایسته پیروزی بودیم

کسب و کار نیوز: سرمربی چلسی تیمش را شایسته قهرمانی در لیگ اروپا دانست. ساری تاکید کرد که هازارد از تیم جدا می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, چلسی در فینال لیگ اروپا توانست با نتیجه چهار بر یک آرسنال را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. ساری، سرمربی چلسی در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: فصل خوبی را پشت سرگذاشتیم تا جایی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم و با قهرمانی در لیگ اروپا هم به کار خود پایان دادیم. در جام اتحادیه تاتنهام و لیورپول را شکست دادیم و برابر سیتی هم در ضربات پنالتی‌ تن به شکست دادیم و این نشان می‌دهد که عملکرد ما خوب بوده است.
سرمربی ایتالیایی چلسی در بخش دیگری از اظهاراتش، اضافه کرد: فصل ما از خوب به عالی تغییر پیدا کرد. مشکلات زیادی داشتیم اما همه حتی خود من هم تغییر کردیم. بازی کردن در لیگ انگلیس اصلاً آسان نیست اما نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. در دیدار امشب هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی پیروز شدیم.
ساری در ادامه به ادن هازارد اشاره کرد و گفت‌: متأسفانه باید این را بگویم که این بازیکن در تابستان از تیم جدا خواهد شد. هازارد، بازیکن استثنایی است. او بهتر از این هم خواهد شد. ادن، بازیکن غیر عادی و بسیار خوب است.
سرمربی ایتالیایی چلسی همچنین درباره وضعیت خودش با این تیم، اظهار کرد: نمی دانم که از چلسی می‌روم یا ادامه خواهم داد. باید جلسه‌ای را با مدیریت باشگاه برگزار کنیم و درباره آینده صحبت کنیم. در روزهای اخیر رسانه‌ها ابتدا از انتقال من به رم سپس میلان و در حال حاضر هم یوونتوس نوشتند. رسانه‌ها چیزهای زیادی می‌نویسند اما باید تاکید کنم که من با هیچ تیمی توافق نکرده‌ام.
ساری در پایان صحبت‌های خود قهرمانی اش در لیگ اروپا را هواداران ناپولی هدیه و تاکید کرد که هرگز آنها را فراموش نخواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.