صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران در روز جهانی قدس
سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران در روز جهانی قدس

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت

سرویس‌دهی رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران در روز جهانی قدس

کسب و کار نیوز: حوزه حمل‌ونقل شهرداری تهران (مترو، اتوبوس و تاکسی) به‌صورت ویژه و رایگان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، همزمان با برگزاری روز جهانی قدس، حوزه حمل‌و‌نقل شهرداری تهران (مترو، تاکسی و اتوبوس) از آمادگی ارائه خدمات ویژه در روز قدس خبر داد.

برهمین‌اساس فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، از سرویس‌دهی رایگان متروی تهران و حومه در روز جهانی قدس خبر داد و اظهار کرد: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است.

وی در ارتباط با سرویس‌دهی شرکت متروی تهران تصریح کرد: بیشترین افزایش سرویس‌دهی در خط ۴ متروی تهران که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، برای سهولت در تردد راهپیمایان انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: فاصله حرکت قطارها در این خط از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم از ۸ دقیقه به ۴ دقیقه کاهش می‌یابد؛ همچنین تمامی ایستگاه‌های خط ۴ متروی تهران به‌ویژه ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاترشهر، شادمان، توحید، دکتر حبیب‌الله و استاد معین آماده ارائه خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان محترم خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد:  شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران محترم قطارهای فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام کند.

همچنین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز از خدمات رایگان تاکسیرانی در ۴ مسیر توسط ناوگان ون در روز قدس خبر داد.

بنا بر اعلام سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برای تسهیل در تردد راهپیمایان یوم‌الله روز قدس آن سازمان تمهیدات لازم برای جابه‌جایی آنان فراهم کرده است و در این راستا با در نظر گرفتن ۴۰ دستگاه تاکسی ون در ۴ مسیر به‌منظور جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله روز قدس در محدوده میدان انقلاب به‌صورت رفت و برگشت و به‌صورت رایگان به خدمات‌رسانی می‌پردازند.

مسیرهای خدمت‌رسانی سازمان تاکسیرانی را به‌شرح ذیل به‌اطلاع مردم شریف تهران می‌رساند:

مسیر شماره ۱: از تقاطع توحید ــ آزادی تا میدان انقلاب اسلامی

مسیر شماره ۲: از میدان حر تا میدان انقلاب اسلامی

مسیر شماره ۳: از ابتدای خیابان ۱۶آذر (تقاطع بلوار کشاورز) تا خیابان انقلاب اسلامی

مسیر شماره ۴: از ابتدای خیابان وصال ــ بلوار کشاورز تا تقاطع وصال انقلاب.

همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به‌مناسبت روز جهانی قدس نیز خدمات ویژه‌ای ارائه خواهد کرد. بر اساس این گزارش، در راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت واحد با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه دهم خرداد (روز جهانی قدس) آماده خدمت‌رسانی به شهروندان از مبادی زیر خواهد بود:

سامانه یک: پایانه آزادی ــ چهارراه تهرانپارس ــ شمشیری ــ یافت‌آباد ــ شهرک ولی‌عصر(عج)

سامانه دو: میدان خراسان ــ پایانه خاوران ــ شهرک شهید بروجردی

سامانه سه: حکیمیه ــ شهرک شهید محلاتی ــ تجریش ــ میدان رسالت ــ میدان نبوت

سامانه چهار: میدان راه‌آهن ــ بازاردوم نازی‌آباد ــ ابوذر

سامانه پنج: میدان آزادی ــ فلکه دوم صادقیه ــ شهرک شهید باقری ــ تهرانسر

سامانه شش: دولت‌آباد ــ ۱۳آبان (رجایی).

بنا بر اعلام شرکت اتوبوسرانی، طبق روال در پایان مراسم موصوف، شرکت‌کنندگان محترم از محل‌های مشخص‌شده به مبادی اولیه، بازگشت داده خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.