صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / آرمان آزادی قدس، یک آرمان خیالی نیست
آرمان آزادی قدس، یک آرمان خیالی نیست

امام جمعه موقت اصفهان:

آرمان آزادی قدس، یک آرمان خیالی نیست

کسب و کار نیوز: امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: برخی فکر می‌کنند آرمانِ آزادی قدس یک آرمان و خیال است در حالی که این آرمان عملی خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ‌محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- در خصوص اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: آرمان قدس و آزادی فلسطین نباید از خاطر مسلمانان خارج شود و آنان باید این روز را به بهترین شکل گرامی دارند. رژیم صهیونیستی ۷۰ سال است که ملت مظلوم فلسطین را اسیر خود کرده و جنایت‌های زیادی را در حق این مردم روا داشته است.
وی افزود: امام راحل فرمودند “اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.” این یک حقیقت برای امت اسلامی است که این غده سرطانی باید محو شود و ریشه‌های آن را باید خشکاند و این سرزمین را به صاحبان اصلی آن برگرداند.
امام‌جمعه موقت اصفهان، تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در راستای حمایت از مردم فلسطین و تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیان مرتجع آن در منطقه است. امسال با توجه به اینکه “طرح معامله قرن” و اهمیت دادن به اسرائیل را مطرح و پایتخت قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کردند، در این شرایط باید ملت مسلمان در سراسر جهان مشت کوبنده‌ای به دهان آمریکا و مرتجعان منطقه فرود آورند و تن به خفت و زاری در برابر رژیم اشغالگر ندهند.
رهبر گفت: برخی فکر می‌کنند آزادی قدس یک آرمان و خیال است. در جواب این افراد باید گفت این آرمانی است که عملی می‌شود و همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیاناتشان فرمودند تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون شکست‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی را در عرصه میدانی شاهد هستیم، ادامه داد: اسرائیل از حزب‌الله لبنان و مردم غزه در گذشته شکست خورد و همین یک هفته پیش، مقاومت در غزه ۷۰۰ موشک به سوی اسرائیل غاصب شلیک کرد که در نتیجه اسرائیل بیش از ۴۸ ساعت نتوانست مقاومت کند و طرح آتش بس را اعلام کرد. این موضع نشان می‌دهد که آرمان آزادی فلسطین یک آرمان خیالی نیست و قابل انجام و شدنی است. به همین دلیل امت اسلام باید از فلسطین حمایت کنند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه راهپیمایی امسال روز جهانی قدس مهم و استراتژیک است، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی قطعاً حضور با شکوهی در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت چراکه وقتی احساس کنند آرمان اسلامی و عظمت امت اسلامی مطرح است به صحنه خواهند آمد. مردم، رشد و بصیرت خود را همواره نشان داده‌اند و در عرصه‌های مختلف حضور پرشور داشته‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.