چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / پوشش بیش از ۹۹ درصدی گاز شهری و ۹۵ درصدی روستایی در استان اصفهان
پوشش بیش از ۹۹ درصدی گاز شهری و ۹۵ درصدی روستایی در استان اصفهان

پوشش بیش از ۹۹ درصدی گاز شهری و ۹۵ درصدی روستایی در استان اصفهان

کسب و کار نیوز: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد که ۹۹.۶ درصد از خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

یه گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سیدمصطفی علوی با بیان اینکه هم اکنون ۸.۳ درصد انشعابات گاز کشور معادل یک میلیون و ۱۰۰ هزار انشعاب در استان اصفهان اجرایی شده است، گفت: ۸.۸ درصد تعداد مشترکان کشور بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک در سطح استان اصفهان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
وی افزود: ۸.۱ درصد اجرای شبکه گاز کشور معادل ۲۶ هزار کیلومتر به استان اصفهان مربوط می‌شود، همچنین هم‌اکنون از ۱۴۴۵ روستای مشمول گازرسانی، ۱۳۳۹ روستا و از ۱۰۷ شهر استان، ۱۰۴ شهر گازرسانی شده است.
علوی، مصرف روزانه گاز در استان اصفهان را به‌طور میانگین ۵۷.۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: پارسال حدود ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز در استان اصفهان به بخش‌های مختلف تحویل داده شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان عنوان کرد: ۹۹.۶ درصد از خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی این استان از گاز بهره‌مند هستند، همچنین ۳۵ درصد گاز استان در بخش صنعت، ۳۵ درصد نیروگاه‌ها، ۲۰ درصد در بخش خانگی، ۶ درصد پالایشگاه، ۲ درصد بخش تجاری و ۲ درصد نیز حمل‌ونقل مصرف می‌شود.
علوی، میانگین مصرف روزانه گاز در خانوارهای شهری و روستایی استان اصفهان را به ترتیب ۴.۶ و ۸.۶ مترمکعب اعلام کرد و گفت: وظیفه این شرکت ارائه خدمات مستمر و ایمن گاز طبیعی از طریق برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا، بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ها و تاسیسات گازرسانی، برای رفع نیاز و رفاه مشترکان خانگی، صنعتی و عمومی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی است.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.