صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تنها برای قهرمانی به مسابقات جهانی دوومیدانی کارگران می‌رویم
تنها برای قهرمانی به مسابقات جهانی دوومیدانی کارگران می‌رویم

تنها برای قهرمانی به مسابقات جهانی دوومیدانی کارگران می‌رویم

کسب و کار نیوز: سرپرست تیم ملی دوومیدانی کارگران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم دوومیدانی کارگران نداشتیم اما برای کسب عنوان قهرمانی به اسپانیا می‌رویم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح الله عسگری در ارزیابی از عملکرد تیم دوومیدانی کارگران برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا افزود: تیم ملی دوومیدانی کارگران در قالب ۲۲ ورزشکار (۷ دوومیدانی کار زن و ۱۵ دوومیدانی‌کار مرد) که همه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی و از قشر کارگران هستند در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت خواهند کرد. البته اکثر افراد شرکت کننده برای نخستین بار در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و تجربه مسابقات جهانی را ندارند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا همانند دوره قبل که مسابقات در لتونی برگزار شد، قهرمانان تیم ملی دوومیدانی نیز در تیم اعزامی وجود دارند یا خیر؟ گفت: امسال چون تاکید فدراسیون ورزش کارگری تنها اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی بود سعی کردیم تنها از ورزشکارانی استفاده کنیم که در مسابقات قهرمانی کشور کارگری شرکت کردند و طی ۴ سال گذشته در هیچ تورنمنت رسمی و بین‌المللی حضور نداشتند. بنابراین اگر ورزشکاری عضو تیم ملی دوومیدانی باشد اما طی ۴ سال گذشته در هیچ تورنمنت مهمی شرکت نکرده باشد به شرط اینکه دارای بیمه تأمین اجتماعی باشد، مشکلی برای اعزام ندارد.
سرپرست تیم اعزامی دوومیدانی کارگران به مسابقات جهانی اسپانیا در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی چند مدال را در این تورنمنت دارید، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم دوومیدانی کارگران از ابتدای سال تاکنون هیچ اردوی تمرینی نداشته و دوومیدانی کاران خود به صورت غیرمتمرکز کار می‌کردند، شرایط برای پیش‌بینی اینکه در اسپانیا به چند مدال دست پیدا می‌کنیم تا حدودی سخت است، اما هدف‌گذاری ما با وجود اینکه اکثر ملی‌پوشان برای نخستین بار در این تورنمنت شرکت می‌کنند، کسب عنوان قهرمانی است.
عسگری زمان برگزاری اردوی تیم ملی دوومیدانی کارگران را از ۲۸ خرداد تا ۱۰ تیر قبل از اعزام تیم به جهانی اسپانیا عنوان کرد.
وی در پایان پیرامون این پرسش که شرایط بانوان از نظر مدال آوری خوب است یا مردان دوومیدانی کار، گفت: چون تعداد زنان دوومیدانی‌کار نسبت به مردان کم است، تنها به کسب مدال انفرادی در بخش زنان امیدوار هستیم، اما در بخش مردان امید ما برای کسب مدال در بخش تیمی بیشتر است.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.