صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تجدید میثاق صنعتگران و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با آرمان‌های امام راحل
تجدید میثاق صنعتگران و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با آرمان‌های امام راحل

در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) انجام شد

تجدید میثاق صنعتگران و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با آرمان‌های امام راحل

کسب و کار نیوز:جمعی از صنعتگران و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران امروز چهارشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، در این مراسم که با حضور صابر پرنیان« مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران» و غلامرضا مودب شعار«مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران»برگزار شد، کارکنان و صنعتگران با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: این موضوع مهم، وظیفه ذاتی ما را در حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران دوچندان می‌کند و مطمئناً حمایت از تولید و اشتغال در راستای آرمان‌های توسعه گرایانه امام راحل نیز هست.
صابر پرنیان تولید را موتور محرکه اقتصاد کشور دانست و گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این راستا حفظ وضعیت تولید و اشتغال موجود را در وهله اول و حرکت به سمت افزایش این تولید را در وهله دوم از اهم برنامه‌های این وزارتخانه اعلام کرده است.
گفتنی است، شرکت کنندگان در این آیین معنوی همچنین یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی «رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام» را نیز با قرائت فاتحه گرامی داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.