صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / ۱۴ سالگی زمانی است برای پایان و یا شروع یک زندگی
۱۴ سالگی زمانی است برای پایان و یا شروع یک زندگی

۱۴ سالگی زمانی است برای پایان و یا شروع یک زندگی

به گزارش کسب و کار نیوز، فلج مغزی عارضه ای ست که در زمان تولد برای کودکان تازه متولد شده اتفاق می افتد و دلیل آن کمبود سطح اکسیژن به کودک هنگام تولد رخ می دهد که باعث کاهش سطح اکسیژن در مغز و بروز عارضه های فیزیکی در کودک میگردد.عوارض ناشی از این کاهش اکسیژن در مغز می تواند منجر به از کار افتادن بخشی از اعضای بدن یا از کار افتادگی کل بدن یا قدرت تکلم و یا تحرک سر شود.

در صورتی که کودک از ابتدا نزد متخصص ارجاع داده شود و با تشخیص زودهنگام با فیزیوتراپی ٬گفتاردرمانی و کاردرمانی در بعضی از موارد بهبودی صد در صدی حاصل میگردد. گاها عارضه فلج مغزی را به اشتباه با عقب افتادگی ذهنی و یا سایر بیماری های مشابه اشتباه می گیرند و کودک تا سالهای سال با این بیماری دست و پنجه نرم می کند. در حالی که درمان این کودکان فقط تا قبل از ۱۴ سالگی امکان پذیر است با تشخیص درست و بهنگام می توان زندگی دوباره به آنها بخشید.

موسسه خیریه سگال در راستای کمک رسانی به خانواده های این عزیزان در جهت تامین هزینه های دارو و درمان و فرهنگ سازی در زمینه این بیماری فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ آغاز نمود. این موسسه با جلب کمک های نقدی خیرین عزیز تا به امروز فعالیت خود را حفظ و اجرایی نموده است . ما امیدواریم که با جذب کمک های بیشتر در صدد آن برآییم که کودکان بیشتری را تحت حمایت و پوشش این موسسه قرار دهیم و این را مثمر ثمر نخواهد شد مگر با مساعدت و همیاری شما عزیزان

.راه های کمک به این کودکان معصوم

۱٫      کمک نقدی

۲٫      درمانیاری

۳٫      استند تسلیت

۴٫      دریافت قلک

 

امید است با همیاری و همدلی شما عزیزان بتوانیم از درد و رنج خانواده های این عزیزان بکاهیم.

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.