صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / واگذاری انشعاب رایگان گاز در استان‌های فارس و مرکزی
واگذاری انشعاب رایگان گاز در استان‌های فارس و مرکزی

واگذاری انشعاب رایگان گاز در استان‌های فارس و مرکزی

کسب و کار نیوز :تعداد ۵۷۶۹ انشعاب رایگان گاز در استان فارس و تعداد ۶۷۴ انشعاب گاز رایگان در استان مرکزی به مددجویان کمیته امداد خمینی (ره)، بهزیستی، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و اماکن مذهبی واگذار شد.

یه گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, غلامعباس حسینی، مدیرعامل گاز استان فارس در این باره گفت: به‌منظور اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، ۵۷۶۹ اشتراک گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مساجد و اماکن مذهبی و ایثارگران در سال ۹۷ واگذار شده است.
وی افزود: از این تعداد، حدود ۳۷۶۵ اشتراک مربوط به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، ۱۲۶۵ مشترک تحت پوشش سازمان بهزیستی، ۲۲۹ اشتراک مربوط به اماکن مذهبی شامل مساجد و حسینیه‌ها، اماکن اقلیت‌های مذهبی و حوزه علمیه و بقیه مربوط به خانواده‌های ایثارگران است.
محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی نیز از واگذاری تعداد ۶۷۴ انشعاب گاز رایگان به جانبازان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در سطح این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: واگذاری رایگان انشعاب گاز به این مجموعه، همسو با مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان مرکزی بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.