صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رکابزنان تیم دوچرخه سواری منحل شده همچنان به دنبال پول
رکابزنان تیم دوچرخه سواری منحل شده همچنان به دنبال پول

رکابزنان تیم دوچرخه سواری منحل شده همچنان به دنبال پول

کسب و کار نیوز : تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز با وجوداینکه منحل شده اما هنوز قرارداد رکابزنان خود را تسویه نکرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در سال‌های گذشته از تیم‌های مدعی در آسیا بود و تعدادی از بهترین دوچرخه سواران ایران هم در این تیم رکاب می‌زدند اما در دو سال اخیر فعالیت این تیم به شدت در سطح بین الملل کاهش پیدا کرد و در نهایت تیم شهرداری تبریز هم منحل شد و دیگر فعالیتی در سطح قهرمانی ندارد.
با وجود اینکه این تیم منحل شده اما هنوز با رکابزنان خود تسویه حساب نکرده است و رکابزنان این تیم به دنبال پول خود هستند. قرارداد سال ۹۶ به صورت یک واحد آپارتمان به رکابزنان داده شد که البته زمان تحویل آن در خوشبینانه ترین حالت چهار سال دیگر اعلام شده است.
از قرارداد سال ۹۷ هم یک ریال به رکابزنان پرداخت نشده است و گفته می‌شود مبلغ کل قراردادها در سال ۹۷ حدود ۸۰۰ میلیون تومان است و رکابزنان این تیم همچنان منتظر مشخص شدن تکلیف قراردادهایشان هستند.
استان آذربایجان شرقی که از قطب‌های دوچرخه سواری ایران محسوب می شود، در سال‌های گذشته دو تیم مدعی به نام پتروشیمی و شهرداری داشته که در حال حاضر هر دو منحل شده اند. از طرفی این استان میزبان تور با قدمت ایران -آذربایجان است که اگر این تور در سال ۹۸ برگزار شود، از این استان یعنی میزبان تیمی در این تور شرکت نخواهد کرد چراکه تیم‌هایی در تور آذربایجان می‌توانند شرکت کنند که در اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI)ثبت نام شده باشند و کنتینانتال باشند اما در مهلت مقرر، هیچ تیمی از این استان در UCI ثبت نام نشده است بنابراین میزبان بدون تیم در تور امسال خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.