صفحه اصلی / سرخط خبرها / آتش‌سوزی جزیی درختان بوستان ارم همدان
آتش‌سوزی جزیی درختان بوستان ارم همدان

‌مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان:

آتش‌سوزی جزیی درختان بوستان ارم همدان

‌مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه در شب گذشته آتش‌سوزی بوستان ارم جزیی بوده گفت: آتش‌سوزی مراتع و درختان روزانه به وفور اتفاق می‌افتد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمدرضا بیاناتی با اشاره به جزئی بودن آتش‌سوزی اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی دو درخت در بوستان ارم به سامانه ۱۲۵ داده شد.
وی ادامه داد: پس از اعلام گزارش به ایستگاه مرکزی، عوامل آتش‌نشانی برای اطفا حریق عازم محل شدند اما با توجه به ترافیک سنگین در بلوار ارم و تجمع مردم اکیپ‌های آتش‌نشانی ساعت ۲۳:۵۱ دقیقه به محل حادثه رسیدند.
بیاناتی تصریح کرد: به علت بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی و همچنین عوامل طبیعی دیگر، روزانه چندین مورد آتش‌سوزی مراتع و درختان به سامانه ۱۲۵ گزارش داده می‌شود.
وی در رابطه با علت آتش‌سوزی شب گذشته عنوان کرد: کارشناسان نیز در حال بررسی آتش‌سوزی و علت آن هستند اما احتمال آتش‌روشن کردن و بی احتیاطی شهروندان در خاموش کردن آن وجود دارد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان یادآور شد: این آتش‌سوزی جزئی بوده در صورتی که برخی از رسانه‌ها آن را خیلی بزرگ و گسترده جلوه داده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.