صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / یک مهاجم برزیلی در نوک خط حمله تیم ملی چین
یک مهاجم برزیلی در نوک خط حمله تیم ملی چین

یک مهاجم برزیلی در نوک خط حمله تیم ملی چین

کسب و کار نیوز :مارچلو لیپی در اولین اقدام در بازگشت به تیم ملی فوتبال چین، مهاجم برزیلی شانگهای را به تیم ملی این کشور دعوت کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, الکسون مهاجم برزیلی تیم فوتبال شانگهای بیش از ۵ سال است که در لیگ چین بازی می‌کند و. به خوبی با شرایط فوتبالی این کشور آشنا است. او مهاجمی است که توانسته به همین خاطر پاسپورت چینی خود را دریافت کند و مدنظر مارچلو لیپی قرار گرفت تا به تیم ملی فوتبال چین دعوت شود.
ضعف مهاجم‌های چینی در خط حمله سبب شده است تا لیپی در بازگشت به تیم ملی این کشور، در اولین گام نسبت به دعوت از این مهاجم برزیلی به تیم ملی فوتبال چین اقدام کند. او قرار است در بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال چین در روزهای آتی برای این تیم به میدان برود تا بتواند در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که از پاییز برگزار می‌شود، چینی‌ها را همراهی کند.
لیپی که بعد از جام ملت‌های آسیا و شکست ۳ بر صفر برابر ایران قراردادش با فدراسیون فوتبال چین تمام شد و از سمت خود کنار رفت بار دیگر به تیم ملی این کشور برگشت. در مدتی که لیپی در تیم ملی فوتبال چین نبود، فابیو کاناوارو وظیفه هدایت تیم ملی این کشور را عهده دار بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.