صفحه اصلی / سرخط خبرها / بازاریابی رسانه های اجتماعی در گردشگری و هتلداری چاپ شد
بازاریابی رسانه های اجتماعی در گردشگری و هتلداری چاپ شد

بازاریابی رسانه های اجتماعی در گردشگری و هتلداری چاپ شد

کسب و کار نیوز: بازاریابی رسانه های اجتماعی در گردشگری و هتلداری نوشته بهار بیشمی و اسحاق نوری توسط انتشارات پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منتشر شد .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری, این کتاب در هفت فصل شامل ، تیپولوژی تجربیات گردشگری به کمک فناوری ، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)دیجیتالی کردن گفتگو ، اثرات رسانه های اجتماعی بر مسافران ، اثر رسانه های اجتماعی بر عرضه کنندگان خدمات مسافرتی ، بازاریابی رسانه های اجتماعی همراه در گردشگری و معیارها و آنالیزرسانه های اجتماعی به تشریح موضوع می پردازد .
در بخش سخن ناشر این کتاب آمده است ؛پژوهش عامل و مبنای پیشرفت و توسعه مستمر و پایدار در جامعهامروزو به بیان ساده اصل حاکم بر جوامع قرن بیست و یکم است لذا برای ایجاد برآیند حاصل از نتایج و تحلیل یافته های مرتبط با آن ، تدوین و انتشار یافته ها و دانش مرتبط با آن و مستندات مربوطه می تواند عامل موثری برای شناخت وضعیت حاضرو ابرازی برای بهیه ساختن برنامه های دست انجام و نیز راهنمایی برای نسل آینده در راستای شناسایی و معرفی و هویت بخشی ایران باشد .

همچنین مطالعه کنید:

شماره ۳۱۶۷ روزنامه کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.