صفحه اصلی / سرخط خبرها / پروژه گردشگری سلامت کرمانشاه سال آینده به بهره برداری می‌رسد
پروژه گردشگری سلامت کرمانشاه سال آینده به بهره برداری می‌رسد
A stethoscope in front of medical

پروژه گردشگری سلامت کرمانشاه سال آینده به بهره برداری می‌رسد

کسب و کار نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه پروژه مرکز گردشگری سلامت شهر کرمانشاه را در غرب کشور بی نظیر توصیف کرد و گفت: برای فراهم کردن شرایط تکمیل پروژه با همه توان حمایت می کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, امید قادری در جریان بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه مرکز گردشگری سلامت کرمانشاه ظهار داشت: هدف از احداث این پروژه ارائه خدمات پزشکی در سطح بین المللی به گردشگران سلامت است.
وی با بیان اینکه باید یک چارچوب رسمی برای جذب و هدایت گردشگران سلامت در استان شکل بگیرد تصریح کرد: با توجه به هم مرز بودن استان کرمانشاه با کشور عراق سالانه بیماران متعددی از این کشور برای درمان از طریق مرزهای استان وارد کشورمان می‌شوند، اما متأسفانه بنا به دلایل متعدد از جمله نبود امکانات خاص گردشگری سلامت به استان‌های دیگر مراجعه می‌کنند.
قادری با بیان اینکه توسعه گردشگری سلامت از جمله برنامه‌های محوری این اداره کل است، افزود: با توجه به این ظرفیت تکمیل و تجهیز پروژه گردشگری سلامت شهر کرمانشاه ضروری و نیاز به حمایت همه مسئولان امر دارد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اهمیت این پروژه را به لحاظ ارزآوری، ایجاد اشتغال و تمرکز زدایی و ارائه خدمات درمانی در سطح بین المللی بسیار مهم توصیف کرد و گفت: امیدواریم برای اختصاص تسهیلات لازم به این پروژه همراهی و همکاری لازم در سطح استان و کشور صورت بگیرد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با تأمین منابع مالی مورد نیاز، این پروژه در سال ۹۹ به بهره برداری برسد.
مرکز گردشگری سلامت شهر کرمانشاه در ابتدای بلوار تاق بستان با مشارکت ۳۷ تن از پزشکان استان با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.
این پروژه بیمارستانی با رویکرد گردشگری سلامت به عنوان یک مرکز با طراحی لوکس با امکاناتی از جمله هتل، گیم سنتر، صرافی، دفتر خدمات گردشگری، فروشگاه‌های عرضه صنایع دستی و… در راستای توسعه توریسم درمانی استان احداث می‌گردد.
سرمایه گذاران پروژه تاکنون نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند، که در صورت اختصاص تسهیلات، تا پایان ۹۸ ساختمان آن تکمیل و آماده تجهیز می‌شود.
این پروژه با ۲۷۰ نفر اشتغالزایی مستقیم می‌تواند نقش بسزایی در ارزآوری، اشتغال زایی، تمرکز زدایی و توسعه توریسم درمانی استان ایفا کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.