صفحه اصلی / اصناف / سند توسعه رونق تولید اتاق اصناف ایران به مجلس و دولت ارائه خواهد شد
سند توسعه رونق تولید اتاق اصناف ایران به مجلس و دولت ارائه خواهد شد

دبیرکل اتاق اصناف ایران:

سند توسعه رونق تولید اتاق اصناف ایران به مجلس و دولت ارائه خواهد شد

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: سند توسعه رونق تولید اتاق صناف ایران تهیه شده و به زودی به مجلس شورای اسلامی و هیات دولت ارائه خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی عوض پور اظهار کرد: سند توسعه رونق تولید اتاق اصناف ایران تهیه شده است که به زودی به مجلس شورای اسلامی و هیات دولت ارائه خواهد شد و این یک سند مادر با ۱۰ زیر سند است که در بخش ها و رسته های مختلف صنفی ایفای نقش خواهد داشت. وی تصریح کرد: این سند دارای چند بخش است که یکی از بخش های اصلی این سند در باب حمایت از صادرات به کشورهای هدف است که قطعا با اجرایی شدن آن رونقی در باب اقتصاد کشور ایجاد خواهد شد.
عوض پور افزود: اصناف یکی از شبکه های مویرگی در جامعه هستند که در بخش تامین و توزیع کالا به عنوان حلقه آخر نسبت به ارائه خدمات همیشه به بهترین نحو عمل کرده اند و امید داریم در این سال رونق تولید بتوانیم فعالیت ویژه ای برای تامین و توزیع کالا به صورت کلی داشته باشیم .
دبیرکل اتاق اصناف ایران تاکید کرد: اصناف با ۳ میلیون واحدصنفی در سطح کشور و ۷۶۰ هزار واحد تولیدی کمک موثری را برای صنایع بالایی در ایجاد رونق تولید داشته اند و کالاهای تولیدی کشور از کیفیت بالایی برخوردار هستند و امید داریم در بحث اجرایی شدن سند رونق تولید بتوانیم با افزایش تولیدات داخلی میزان صادرات را افزایش دهیم.
وی افزود: اصناف به عنوان حلقه آخر توزیع نقش نظارتی بر واحدهای خرده فروشی دارند و با استفاده از توان بازرسی و نظارت اتاق های اصناف و اتحادیه‌های صنفی و همچنین با حمایت دولت در تجهیز لجستیک این مجموعه بتوانیم بازار آرام داشته باشیم و در وضعیت فعلی تنش های اقتصادی بحث نظارتی باید اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.