صفحه اصلی / سرخط خبرها / وجود بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر ناتمام در همدان
وجود بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر ناتمام در همدان

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان ‌خبر داد؛

وجود بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر ناتمام در همدان

کسب و کار نیوز: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان از وجود بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر ناتمام در همدان خبر داد و گفت: ۱۲۶۴ واحد مسکن مهر نا تمام در استان همدان وجود دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن ربانی ارشد با بیان اینکه امیدواریم مساکن مهر ناتمام تا پایان امسال تحویل داده شود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تعدادی از این مساکن در شهریور به نتیجه خواهد رسید و مابقی تا پایان سال تمام خواهد شد.
وی با اشاره به مساکن مهر فاقد متقاضی در استان همدان، تصریح کرد: ۳۴۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در شهرستان ملایر وجود دارد که درصد پیشرفت آن زیر ۲۰ درصد است که براساس قانون از حالت مسکن مهر خارج می‌شوند.
وی با بیان اینکه پیگیر حل مشکلات حقوقی تعاونی هگمتان شهر سینا هستیم، افزود: تعاونی مسکن مهر فرهنگیان هیچ مشکل حقوقی ندارد.
ربانی ارشد درباره اسناد مساکن مهر نیز خاطرنشان کرد: مردم با مراجعه به راه و شهرسازی سند اعیانی واحد خود را دریافت می‌کنند و امسال نیز در قانون بودجه ۹۸ سند عرصه هم داده شود که به محض اینکه دستورالعمل آن ابلاغ شود آمادگی اعطای سند عرصه مساکن مهر نیز وجود دارد.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در همدان پروژه ۶۴ واحدی یادمان بنا هنوز تحویل داده نشده است، ادامه داد: امیدواریم پروژه ۶۴ واحدی یادمان بنا نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به ساخت مسکن خیر ساز در همدان، یادآور شد: سال گذشته پروژه ۱۲۰ واحدی خیرین مسکن ساز همدان اجرایی شد که این پروژه در شهریور امسال تحویل داده می‌شود.
ربانی ارشد از متقاضیان مساکن مهر تقاضا کرد تا آورده‌های خود را کامل کنند و افزود: متأسفانه مردم آورده‌های خود را کامل نمی‌کنند، درحالیکه مساکن مهر با آورده متقاضیان کامل می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.