صفحه اصلی / سرخط خبرها / شهر قم‌ روزی ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان هزینه نگهداری دارد
شهر قم‌ روزی ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان هزینه نگهداری دارد

یک مسئول عنوان کرد:

شهر قم‌ روزی ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان هزینه نگهداری دارد

کسب و کار نیوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهر قم، روزی ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان هزینه نگهداری و مدیریت شهری دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله جلالی شامگاه دوشنبه در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری عنوان کرد: شورای شهر امانت دار مطالبات و خواسته‌های مردم است و همواره در جهت جلب اعتماد آنها تلاش کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: شهروندان دارای مطالبات به حقی هستند و ما وظیفه داریم گوش شنوای آنها باشیم و در جهت رفع مشکلات شهری و تحقق خواسته‌های آنها گام برداریم.
وی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر که مستقیم و بر اساس اراده مردمی روی کار آمده است، دارای وظیفه سنگینی در قبال مردم است.
جلالی عنوان کرد: در حال حاضر مدیریت شهری با مشکلات اقتصادی مواجه است از طرفی شهر قم، روزی ۱ میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان هزینه نگهداری و مدیریت شهری دارد.
وی بیان کرد: این هزینه‌ها شامل جمع آوری زباله‌ها، حمل و نقل عمومی، پاکسازی معابر و خیابان‌ها و امور مربوط به اداره شهر است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: باید تلاش کرد چرخ توسعه شهر متوقف نشود و مشکلات بر روی وظایف ما و هدف گذاری‌های انجام شده تأثیر نگذارد.
وی افزود: با توجه به عقب افتادگی‌های قم باید در جهت رشد متوازن قدم برداشت و در مصوبات به این امر توجه کرد.
جلالی عنوان کرد: با سیاست گذاری‌های انجام شده ۸۰ درصد بودجه قم به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و ۲۰ درصد بودجه هزینه‌های شهرداری است و بخش عمده‌ای از این بودجه از طریق عوارض تأمین می‌شود.
گفتنی است در این جلسه لایحه نام گذاری برخی از خیابان‌های قم بررسی و قرار شد تابلوهای تقاطع ۱۵ خرداد و عمار یاسر که به نام رزمندگان اسلام نام گذاری شده نصب شود.
همچنین لایحه نامگذاری ۱۱ مورد اسامی پیشنهادی جهت نامگذاری خیابان‌های قم به تصویب رسید.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.