چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لغو اعزام تیم ملی والیبال نشسته زنان به قهرمانی آسیا
لغو اعزام تیم ملی والیبال نشسته زنان به قهرمانی آسیا

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته

لغو اعزام تیم ملی والیبال نشسته زنان به قهرمانی آسیا

کسب و کار نیوز : مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از اعزام تیم والیبال نشسته مردان به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند خبر داد و گفت: در این مسابقات چون تنها یک سهمیه در بخش زنان و مردان توزیع می‌شود و تیم چین هنوز موفق به کسب سهمیه نشده است، صلاح دیدیم که زنان در این مسابقات شرکت نکنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, هادی رضایی افزود: مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا از ۲۰ تا ۲۵ خرداد برای کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در تایلند برگزار می‌شود که تنها تیم مردان راهی این مسابقات خواهد شد. البته تیم والیبال نشسته مردان چون پیش از این موفق به کسب سهمیه ورودی پارالمپیک شده، این مسابقه تنها جنبه آماده‌سازی برای تیم مردان دارد و هدف کسب عنوان قهرمانی در تایلند است.
وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال نشسته زنان در این تورنمنت حضور نخواهند داشت، گفت: چون چین هنوز نتوانسته سهمیه کسب کند و در تایلند تنها دو سهمیه در بخش زنان و مردان توزیع می‌شود، تصمیم گرفتیم در این مسابقات تیم زنان را که شانسی برای کسب سهمیه نداشتند اعزام نکنیم و به جای آن تیم زنان را به آخرین مسابقه کسب سهمیه که در سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، اعزام کنیم.
مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته اضافه کرد: آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از دهم خرداد با حضور ۱۲ ورزشکار در آکادمی ملی پارالمپیک برگزار می‌شود و تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد داشت. در پایان این اردو ۱۰ والیبالیست برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه خود من عازم تایلند می‌شوند.
وی همچنین از برگزاری دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان آبان ماه در مشهد خبر داد و افزود: با همکاری که شهرداری مشهد برای برگزاری دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان داشت و با امکانات خوبی که در مشهد وجود دارد، تصمیم بر این شد تا دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته از ۱۰ تا ۱۵ آبان در مشهد برگزار شود.
رضایی در پایان از اعلام آمادگی ۵ تیم برای شرکت در دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته خبر داد و خاطرنشان کرد: ایران، بوسنی، برزیل، مصر، آلمان، آمریکا، چین، اوکراین، روسیه و قزاقستان رنکینگ اول تا دهم جهان را در والیبال نشسته مردان را دارند که تنها امکان حضور ۶ تیم در این مسابقات وجود دارد بنابراین از بین این تیم‌ها هر تیمی که برای حضور در لیگ جهانی اعلام آمادگی کند اما حضورش قطعی نباشد، تیم‌های هفتم تا دهم جایگزین تیم مربوطه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.