صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / فراخوان تشویق دستگاههای دولتی برای به‌کارگیری محصولات بومی فاوا
فراخوان تشویق دستگاههای دولتی برای به‌کارگیری محصولات بومی فاوا

فراخوان تشویق دستگاههای دولتی برای به‌کارگیری محصولات بومی فاوا

فراخوان تشویق و ترغیب دستگاههای اجرایی برای به‌کارگیری محصولات بومی حوزه فناوری اطلاعات از سوی مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری منتشر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری در فراخوانی از تولیدکنندگان محصولات حوزه فناوری اطلاعات، خواست تا برای جایگزینی تولیدات قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی، اطلاعات محصولات خود را در اختیار این مرکز قرار دهند. این مرکز در نظر دارد، در راستای تحقق نامگذاری امسال مقام معظم رهبری در جهت رونق تولید، اطلاعات محصولات فاوایی داخلی (اعم از محصولات سخت افزاری، نرم‌افزاری، سیستم عامل‌ها و میان‌افزارهای مورد استفاده در حوزه‌های سازمانی، افتایی و صنعتی) را که قابل رقابت و به‌کارگیری به جای محصولات خارجی هستند، جمع آوری کند.

مرکز امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) پس از دریافت و بررسی اطلاعات محصولات داخلی فاوا، سازمان‌ها و دستگاه‌های زیرساختی کشور را به به‌کارگیری این محصولات به جای محصولات مشابه خارجی تشویق و ملزم خواهد کرد. مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری از تمامی تولیدکنندگانی که دارای محصولات افتا و فاوای برتر و یا مشابه محصولات خارجی هستند، دعوت کرده است تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی http://www.afta.gov.irنسبت به تکمیل «فرم مشخصات محصول فاوایی قابل رقابت با محصولات خارجی» اقدام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.