صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا
رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا

رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال 1397 موفق به تحقق 105 درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بیمه دانا، مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .

 مسعود رستم پور در جمع مدیران این شرکت، با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکت‌ها افزود: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمه های اموال بالغ بر ۳۴ درصد است، در حالی که این رشد در شرکت بیش از ۲۶درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمه های اموال دارد.

وی در ادامه با توجه به تحقق برنامه تولید درشرکت، علی‌رغم عدم تمدید اختیاری تعدادی از بیمه نامه های بزرگ از سوی شرکت در سال گذشته، تمامی همکاران را بابت تلاش‌های انجام شده شایسته تقدیر دانست .

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا، با ارائه نمودار سهم مدیریت‌های این شرکت از میزان شکایات واصله افزود: بنا به اطلاع واصله و برخی آمار منتشره، میانگین مدت پاسخگویی به شکایات در صنعت بیمه ۲۸ روز بوده، درحالی‌که این میانگین زمانی در سال ۱۳۹۷ در بیمه دانا به۱۴ روز رسیده است که تحقق آن با تلاش و همت در خور سپاس همکاران سراسر کشور حاصل شده است.

رستم‌پور در پایان، با اشاره به اجرایی شدن طرح مهر دانا در کشور و آثار مثبت آن در افزایش سهم شرکت در بازار گفت: این طرح یکی از عوامل موثر در افزایش نقدینگی وکاهش مطالبات شرکت خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

مشکل بیمه‌نامه ترانزیتی حل شد/ تلاش بیمه مرکزی برای رفع تعلیق کارت سبز

به گزارش کسب و کار نیوز، علی استاد هاشمی، رییس کل بیمه مرکزی افزود: از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.