چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / کارآفرینی با فرصت آغاز می شود
کارآفرینی با فرصت آغاز می شود

کارآفرینی با فرصت آغاز می شود

کسب و کار نیوز: یک مشاور مدیریت و مدرس دانشگاه تهران گفت: کارآفرینی همیشه با فرصت آغاز می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فصل تجارت، محمدجواد ثابت در برنامه «رویش» رادیو اقتصاد با محوریت کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در حوزه ورزش افزود: ریشه فرصت محیط و تغییرات محیطی و به عبارتی نیازهای ارضاء نشده جامعه است.
وی همچنین اظهارداشت: محیط از چهار جنبه اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژی و سیاسی می تواند سر منشا فرصت های کارآفرینانه باشد.
این مشاور مدیریت و مدرس دانشگاه تهران در خصوص تعریف کارآفرینی ورزشی نیز گفت: ایجاد کسب و کار های کوچک مرتبط با حوزه های ورزشی کارآفرینی ورزشی گفته می شود.
وی افزود: بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران معتقدند که اگر ایجاد یک کسب و کار کوچک کارآفرینی دانسته شود همین کسب و کارهای کوچک می توانند برکات زیادی برای جامعه داشته باشد.
ثابت در ادامه اظهارداشت: فرآیند کارآفرینی مشتمل بر سه مرحله اصلی مانند شناسایی فرصت ها، تبدیل فرصت ها به مدل کسب و کار و استقرار کسب و کار است.
وی یادآورشد: کسب و کارهای حوزه ورزش را می توان به سه دسته مجزا و مشخص همچون «باشگاه های ورزشی»، «کسب و کارهای مرتبط با سلامت و ورزش »و« تولید ابزار، تجهیزات و وسائل ورزشی » تقسیم بندی کرد.
برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۸ صبح به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی «مهرگان سوادکوهی و نازنین کتابچی» با هدف آموزش غیر مستقیم نحوه راه اندازی یک کسب وکار جدید، توسعه و موفقیت در آن و مدیریت بحران های پیش رو بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند به سایت این رادیو مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.