صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فوتبال پنج نفره یکسال است که اردو ندارد
فوتبال پنج نفره یکسال است که اردو ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره:

فوتبال پنج نفره یکسال است که اردو ندارد

کسب و کار نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: در حالی برای مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو در مهرماه آماده می‌شویم که این تیم مدت یکسال و بعد از مسابقات جهانی اسپانیا تا به الان هیج اردوی تدارکاتی نداشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, جواد فلفلی در ارزیابی از وضعیت تیم ملی فوتبال پنج نفره برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: با وجود اینکه تیم فوتبال پنج نفره باید مهرماه در مسابقات کسب سهمیه که تنها فرصت برای کسب جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک است شرکت کند، متأسفانه بعد از مسابقات جهانی اسپانیا که خرداد سال گذشته برگزار شد تا به الان هیچ اردوی آمادگی برای تیم تشکیل نشده و دقیقاً نمی‌دانم تیم در چه شرایطی قرار دارد.
وی گفت: برای آماده‌سازی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند ۶ مرحله اردوی داخلی پیش‌بینی شده که نخستین اردو بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. البته این در حالی است که اکثر تیم‌ها در یکسال گذشته که تیم فوتبال پنج نفره ایران هیچ برنامه‌ای نداشته، در تورنمنت‌های مختلف شرکت کردند و شرایط بهتری نسبت به تیم ایران دارند. به هر صورت شرایط سختی است و ما باید در این شرایط بتوانیم برای کسب سهمیه در قهرمانی آسیا جز دو تیم برتر قرار بگیریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره خاطرنشان کرد: در نخستین اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره که تیرماه برگزار می‌شود سعی داریم ۱۵ بازیکن را از بین بازیکنان باتجربه و کسانی که در ۴ مرحله استعدادیابی شناسایی شده‌اند، به تیم دعوت کنیم تا در پایان ۶ مرحله اردوی آماده‌سازی، ۸ بازیکن و ۲ نفر دروازه‌بان برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کنیم.
فلفلی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر امید به تکرار نایب قهرمانی و یا کسب عنوان قهرمانی در تایلند دارید، افزود: هر چند با شرایط فعلی تکرار نایب قهرمانی کار سختی است، اما تلاش خواهیم کرد برای کسب سهمیه با تمام قدرت برابر حریفان آسیایی رقابت کنیم تا سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست ندهیم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.