صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / سالانه ۳ هزار روستا به شبکه گاز کشور متصل می‌شود
سالانه ۳ هزار روستا به شبکه گاز کشور متصل می‌شود

رئیس جمهوری:

سالانه ۳ هزار روستا به شبکه گاز کشور متصل می‌شود

کسب و کار نیوز: رئیس جمهوری ضمن اشاره به اتصال روزانه ۱۰ روستا به شبکه سراسری گاز، گفت: سالانه ۳ هزار روستا به شبکه گاز کشور وصل می‌شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, دکتر حسن روحانی، شامگاه یکشنبه (۲۹ اردیبهشت‌ماه) در دیدار با جمعی از دانشجویان و جوانان، با بیان اینکه ۲۹ اردیبهشت‌ماه یادآور روز شور ملت ایران به‌ویژه نسل جوان کشور، پای صندوق آرا بود، گفت: حضور مردم پای صندوق آرا به‌ معنای اراده یک ملت برای بازسازی و نوسازی کشور و جامعه است.
وی افزود: صندوق آرا، حضور مردم و اراده ملت بود که توانست زنجیرها را بگسلد، به‌گونه‌ای که هیچ‌کس در دنیا فکر نمی‌کرد که ملت ایران در یک روز و یک ساعت بتواند هفت قطعنامه سازمان ملل متحد را لغو کند و این افتخار تاریخی تنها متعلق به ملت ایران است و هیچ ملتی تاکنون نتوانسته این قطعنامه‌های خطرناک را ملغی کند.
رئیس جمهوری با اشاره به اینکه خاطره‌ای که ایرانی‌ها از سازمان ملل متحد دارند همان شعر بنی‌آدم اعضای یک پیکرند سعدی است که در این سازمان نقش بسته است، تصریح کرد: خاطره دومی با عنوان گفت‌گوی تمدن‌ها در سازمان ملل متحد ثبت شد که رهاورد فکری و نظری ملت بزرگ ایران است.
روحانی با بیان اینکه ما ملتی هستیم که می‌توانیم حرف و منطق خودمان را به کرسی بنشانیم، عنوان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم کارهای بسیار زیادی انجام شده، باجود اینکه با مشکلات و بحران‌های زیادی هم روبه‌رو بودیم.
وی با بیان اینکه متاسفانه کارهای بزرگی که در روستاها انجام شده، کمتر دیده می‌شود، گفت: تقریبا هر روز ۱۰ روستا به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود و امروز با توسعه فضای مجازی، روستاییان ما کالاهای تولیدی خود را در کشورهای مختلف جهان می‌فروشند و بوم‌گردی را در فضای مجازی توسعه داده‌اند و این یک تحول اساسی بوده است.
روحانی با تاکید بر اینکه راه توسعه سریع‌تر، هم‌فکری و هم‌صدایی است، تصریح کرد: اگر می‌خواهید کشور در مسیر توسعه و پیشرفت سریع قرار گیرد، راه آن هم‌فکری و هم‌صدایی است و هیچ قدرتی بالاتر از قدرت ملت و به‌ویژه نسل جوان نیست.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.