چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هنوز استخر آزادی را تحویل نگرفته‌ایم
هنوز استخر آزادی را تحویل نگرفته‌ایم

دبیر فدراسیون شنا:

هنوز استخر آزادی را تحویل نگرفته‌ایم

دبیر فدراسیون شنا معتقد است که یکسری کاغذ بازی‌ها وجود دارد که استخر قهرمانی آزادی را تاکنون به فدراسیون شنا تحویل نداده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, در حالی که طبق توافقات و جلسات برگزار شده میان فدراسیون شنا، فدراسیون نجات غریق و وزارت ورزش قرار بود استخر قهرمانی آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز در اختیار فدراسیون شنا قرار بگیرد، فعلاً با گذشت دو هفته از روی این توافق درهای استخر آزادی به روی شناگران تیم ملی ایران باز نشده است.
این موضوع در حالی است که شناگران تیم ملی ایران نزدیک به یک ماه دیگر باید در مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور پیدا کنند. با این حال گویا مسئولان مجموعه ورزشی آزادی قصد همکاری با فدراسیون شنا را ندارند تا ملی‌پوشان تمرینات رکورد گیری خود را در تنها استخر استاندارد کشور انجام دهند.
فرید فتاحیان دبیر فدراسیون شنا نیز در این مورد گفت: متأسفانه تا به امروز استخر قهرمانی آزادی به روی شناگران ما باز نشده و تمرینات ما تعطیل است. با این حال مسئولان شرکت توسعه و تجهیز قول داده‌اند که امروز یا فردا قرارداد مربوطه را برای امضا نهایی آماده کنند.
او در پاسخ به این سوال که دلیل تأخیر در تحویل دادن استخر چیست؟ اظهار کرد: متأسفانه دلیل این اتفاقات را نمی‌دانم، کاغذ بازی‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها انجام شوند تا بتوانیم قرار داد را امضا کنیم. با این حال آقای رضوانی پیگیری این موضوع هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را با امضای قرارداد حل کنند.
دبیر فدراسیون شنا در مورد تأثیرات تعطیل بودن تمرینات بر روی عملکرد شناگران تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک، گفت: قطعاً این تعطیلات بی‌تاثیر نیست و متأسفانه تأثیر این اتفاقات بیشتر بر روی تیم ملی شنا است که نمی‌توانند اردوهای خود را برگزار کنند. با این حال مسئولان شرکت توسعه قول داده‌اند که امروز یا فردا قرارداد را آماده امضا کنند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.