صفحه اصلی / سرخط خبرها / تشدید بارش باران در ۱۵ استان کشور
تشدید بارش باران در ۱۵ استان کشور

آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد

تشدید بارش باران در ۱۵ استان کشور

کسب و کار نیوز: امروز بارش باران در ۱۵ استان کشور همچون شرق لرستان، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی شدت می‌گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز برای مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز، دامنه‌های زاگرس، جنوب، جنوب شرق، بخش‌هایی از جنوب غرب، مرکز، شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد موقت پیش بینی می‌شود.

امروز شدت بارش در شرق لرستان، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، نیمه غربی اصفهان، جنوب و شرق مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال بوشهر، فارس، غرب یزد، کرمان، هرمزگان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات مرکزی و شرقی تهران پیش بینی می‌شود.

روز سه شنبه در اکثر مناطق کشور به استثنا بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور شاهد بارش باران در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

روز چهارشنبه از این میزان بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور کاسته خواهد شد و در سایر نقاط کشور بارش باران در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

روز دوشنبه برای مناطقی از جنوب شرق و شمال شرق و روز‌های سه شنبه و چهارشنبه برای نوار شمالی کشور وزش باد پیش بینی می‌شود، در جنوب شرق به ویژه منطقه زابل گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی رخ خواهد داد.

روز‌های دوشنبه و سه شنبه تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی خواهد بود، دریای خزر از اواخر دوشنبه و طی روز سه شنبه مواج پیش بینی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.