صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / موزه نقشه شهرداری تهران موزه برتر کشور شد
موزه نقشه شهرداری تهران موزه برتر کشور شد

روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران:

موزه نقشه شهرداری تهران موزه برتر کشور شد

کسب و کار نیوز: موزه نقشه تهران وابسته به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در مراسم روز جهانی موزه به عنوان برترین موزه کشور در سال 1397 انتخاب و تجلیل شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، در آئین نکوداشت روز جهانی موزه که در روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه و به همت کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) در فرهنگستان هنر برگزار شد، موزه نقشه تهران به عنوان موزه برتر کشور در شاخص «نگهداری و حفاظت» در سال ۱۳۹۷ انتخاب شد.
موزه نقشه تهران از میان موزه‌های دولتی کوچک کل کشور، عنوان موزه برتر را در شاخص نگهداری و حفاظت از اسناد و نقشه‌های قدیمی از آن خود کرد.
در این مراسم که جمع بسیاری از موزه‌داران و مسئولان سازمان میراث فرهنگی حضور داشتند، موزه‌ها با تقسیم‌بندی انجام شده بر اساس خصوصی یا دولتی (کوچک، متوسط و بزرگ) در شاخص‌های مختلف مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.
شایان ذکر است برگزیدگان دوازدهمین دوره انتخابات موزه برتر با حضور دکتر علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سیداحمد محیط طباطبایی، رئیس ایکوم (کمیته ملی موزه‌های ایران)، محمدرضا کارگر، مدیرکل موزه‌های کشور، مدیران و کارشناسان موزه‌ها و همچنین اعضای هیئت اجرایی ایکوم، تقدیر شدند. همچنین در این مراسم، پیام مدیر دفتر منطقه‌ای یونسکو و رئیس ایکوم جهانی قرائت شد.

موزه شهرداری

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.