صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / غفور: صعود به المپیک مهمترین هدف ماست
غفور: صعود به المپیک مهمترین هدف ماست

بازی کردن با روسیه در کشورش سخت است

غفور: صعود به المپیک مهمترین هدف ماست

پشت خط زن تیم ملی والیبال گفت: امیدواریم در همان دور اول به المپیک صعود کنیم، اما اگر هم نشد در دور بعدی لایق صعود هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, امیر غفور، پشت خط زن تیم ملی والیبال که فصل گذشته را در ترکیب تیم مونزای ایتالیا سپری کرد، در حاشیه اردوی تیم ملی اظهار داشت: تقریبا ۳ هفته ای است تمریناتم را با تیم شروع کردم و خدا را شکر وضعیتم خوب است. تیم هم شرایط نسبتا خوبی دارد. تعداد مصدومان نسبت به سال های قبلی که بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم، خیلی کمتر است. تعدادی از بازیکنان مصدومیت جزیی دارند که قابل درمان است و مصدوم جدی نداریم.
وی افزود: انشاالله خودمان را برای یک دوره لیگ ملت‌های سخت آماده کنیم. امسال به واسطه ۲ هفته میزبانی که در ایران داریم، می توانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. امیدوارم به آن چیزی که استحقاقش را داریم، برسیم.
ملی پوش والیبال درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: راه پیدا کردن به المپیک امسال مهمترین هدف والیبال است. سهمیه گرفتن در مرحله اول خیلی سخت است. ما با روسیه در کشور خودش بازی داریم و فقط یک تیم صعود می کند. امیدواریم در همان دور اول صعود کنیم، اما اگر هم نشد در دور بعدی لایق صعود هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.