صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / رتبه‌بندی نمایندگان، جهشی بزرگ در توسعه شبکه فروش
رتبه‌بندی نمایندگان، جهشی بزرگ در توسعه شبکه فروش

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا

رتبه‌بندی نمایندگان، جهشی بزرگ در توسعه شبکه فروش

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، از اجرایی شدن رتبه‌بندی نمایندگان این شرکت خبر داد و گفت: رتبه‌بندی نمایندگان، آغاز جهشی بزرگ در مسیر تحقق رشد و توسعه شبکه فروش است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، از اجرایی شدن رتبه‌بندی نمایندگان این شرکت خبر داد و گفت: رتبه‌بندی نمایندگان، آغاز جهشی بزرگ در مسیر تحقق رشد و توسعه شبکه فروش است.

حسین حسینی در گفتگویی اعلام کرد: با توجه به آیین‌نامه شورای عالی بیمه مبنی بر تفویض اختیار رتبه‌بندی نمایندگان به شرکت‌های بیمه، و با تلاش و همت دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، شیوه‌نامه رتبه‌بندی نمایندگان برای نخستین بار در این شرکت تدوین و برای سال آماری ۱۳۹۷ شبکه فروش اجرایی شد.

وی اظهار داشت: به منظور شناخت توانمندی‌ها و چالش‌های شبکه فروش و تقویت شاخص‌های عملکردی آنها، رتبه‌بندی نمایندگان با استفاده از شاخص‌های کمی و کیفی مانند حق بیمه تولیدی، نسبت خسارت، ترکیب پرتفوی، نسبت وصول حق بیمه به تولید، انضباط مالی و تجهیزات اداری دفاتر نمایندگان انجام شده است.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اینکه رتبه‌بندی نمایندگان در سه درجه ۱، ۲ و۳ انجام شده است، افزود: هر یک از این تقسیم‌بندی‌ها نیز به سطوح عالی، خوب و متوسط تعریف شده است که بر اساس آن، حق بیمه صادره، نسبت خسارت، ترکیب پرتفوی و انضباط مالی نماینده، بیشترین تاثیر را در کسب امتیاز و رتبه‌بندی داشته است.

وی، شبکه فروش را بازوان پرتوان شرکت در مسیر تعالی و رشد قلمداد کرد و گفت: رتبه‌بندی نمایندگان تنها بخشی از برنامه جامع و هدفمند در جهت ارتقای این شبکه پرتوان است که در برنامه میان‌مدت و بلند‌مدت بخش‌های دیگر این برنامه به اجرا درخواهد آمد.

قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا اضافه کرد: با انجام رتبه‌بندی نمایندگان، نه تنها انگیزه آنها دوچندان خواهد شد، بلکه موجب می‌شود تا با مولفه‌ها و متغیرهای در نظر گرفته شده در این رتبه‌بندی، شاهد رقابتی پرشور بر پایه مبانی حرفه‌ای و اخلاقی باشیم.

حسینی گفت: با اجرایی شدن رتبه‌بندی نمایندگان در شرکت بیمه دانا، از این پس پرداخت کارمزد، برخورداری از تسهیلات مالی، حدود اختیارات کارشناسی و صدور و میزان سقف صندوق نقدی نماینده متناسب با امتیاز کسب شده به نمایندگان اعطا می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تلاش مضاعف شبکه فروش را از عوامل اصلی موفقیت شرکت‌های بیمه عنوان و ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن رتبه‌بندی نمایندگان، پرتفوی کسب شده ناشی از فعالیت شبکه فروش از حدود ۷۷ درصد فعلی به بیش از ۹۰ درصد افزایش یابد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شبکه فروش با معرفی هر چه بهتر طرح مهر دانا، زمینه را برای اجرای طرح‌های مشابه فراهم کند.

همچنین مطالعه کنید:

تجارت الکترونیکی در بازارهای سنتی افزایش یافت/ادامه رشد شتابان تجارت الکترونیکی

شایلی قرائی به گزارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، «امین کلاهدوزان» در نخستین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.