صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / همکاری نفت‌خیز جنوب با جهاد کشاورزی برای تخلیه آب زمین‌های زراعی
همکاری نفت‌خیز جنوب با جهاد کشاورزی برای تخلیه آب زمین‌های زراعی

همکاری نفت‌خیز جنوب با جهاد کشاورزی برای تخلیه آب زمین‌های زراعی

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان، در تخلیه آب زمین‌های کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همکاری کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, محمد خانچی، مشاور مدیر عامل این شرکت در امور پیگیری و اجرایی گفت: کمک‌های این شرکت به جهاد کشاورزی استان در زمینه تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز از جمله بیل مکانیکی، لودر، کمپرسی و پمپ‌های تخلیه آب است.
وی اظهار کرد: با ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات مناطق نفت‌خیز جنوب آب باقیمانده در مزارع شهرستان‌های کارون و باوی پس از فروکش کردن سیلاب، هفته گذشته تخلیه شد.
مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی تصریح کرد: این اقدام به‌منظور آماده‌سازی زمین‌های زارعی همزمان با آغاز کشت تابستانه انجام شد.
استمرار کمک‌های کارکنان مناطق نفت‌خیز جنوب به سیل‌زدگان
خانچی همچنین از ارسال ۳ هزار بسته مواد غذایی به روستاهای سیل‌زده شهرستان اهواز خبر داد و گفت: پس از فروکش کردن سیلاب و برگشت هموطنان سیل‌زده به روستاها و مناطق خود، به اهتمام شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابعه، مقرر شد ۳ هزار بسته مواد غذایی در ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع شود.
وی افزود: در مرحله نخست، ۸۰۰ بسته موادغذایی شامل کنسرو، حبوبات، قند و شکر، چای، برنج، روغن، خرما، رب گوجه و … خریداری و پس از بسته‌بندی در روستاهای غرب اهواز توزیع شد و بقیه بسته‌های غذایی نیز به مرور در هفته آینده ارسال می‌شود.
وی تصریح کرد: کمک‌های غیرنقدی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی پایگاه‌های بسیج تابع حوزه شهید تندگویان (نفت جنوب) جمع‌آوری و با هماهنگی فرمانداری‌های اهواز، کارون و حمیدیه با سه کاروان ارسال و توزیع شد.
خانچی اظهار کرد: از یکم ماه مبارک رمضان نیز با کمک‌های جمع‌آوری شده کارکنان، روزانه ۷۰۰ پرس غذا از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز کارون برای افطار در روستاهای سیل‌زده توزیع شده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.