صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خطیب: رضاییان و تارتار درس همدلی به ما دادند
خطیب: رضاییان و تارتار درس همدلی به ما دادند

خطیب: رضاییان و تارتار درس همدلی به ما دادند

سرپرست مستعفی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد تصمیمش برای خداحافظی جدی است و به دلایل شخصی این کار را کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, عبدالرحیم خطیب درباره فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: فصل خیلی سخت و پر از فراز و نشیب را سپری کردیم. مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم، اما با همه این مسائل شرایط بدی نداشتیم و از نظر فنی در همه مسابقات عملکرد خوبی ارائه دادیم. لیاقت تیم ما در جدول رده بندی رتبه ای بالاتر از این بود اما به هر حال اعتصاب ها و تعطیلی تمرینات در نیم فصل دوم لطمه هایی را وارد کرد و نتوانستیم آنطور که باید در جدول رتبه خود را رقم بزنیم.
وی درباره استعفای خود از سرپرستی پارس جنوبی تاکید کرد: من به دلایل شخصی تصمیم به این کار گرفتم. ۳ سال هر چه در توان داشتم برای موفقیت تیم گذاشتم و اگر جایی از طرف من کوتاهی انجام شده، عذرخواهی می کنم. پارس جنوبی جم مانند فرزند من می ماند و هرگز دلم نمی آید از این تیم جدا شوم، اما احساس می کنم در این مقطع باید از مجموعه جدا شوم. از روز گذشته که نامه استعفایم منتشر شده هواداران زیادی به من لطف داشتند و خواهان بازگشتم شدند اما این تصمیمی است که گرفتم و دیگر صلاح نیست که کارم را ادامه بدهم.
سرپرست پارس جنوبی با اشاره به همدلی بهرام رضاییان و مهدی تارتار مدیرعامل و سرمربی نماینده جم در لیگ برتر خاطرنشان کرد: از هردوی این عزیزان تشکر می کنم که در طول ۳ سال گذشته با همه وجود برای پیشرفت و موفقیت تیم تلاش کردند. آنها در این مدت مثل دو برادر در کنار یکدیگر زحمت کشیدند و درس اتحاد و همدلی به همه ما دادند. امیدوارم در آینده نیز موفق باشند و روزهای خوبی در زندگی شان رقم بخورد.
خطیب در پایان افزود: از همه هواداران پارس جنوبی و اصحاب رسانه که در طول ۳ سال گذشته کنار ما بودند، تشکر می کنم. خیلی ها زحمت کشیدند تا پارس جنوبی به اینجا برسد که از آنها تشکر می کنم. امیدوارم مسئولان هم حمایت خوبی از پارس جنوبی انجام بدهند و این تیم به عنوان نماینده جم در لیگ برتر شرایط خوبی داشته باشد و دیگر درگیر مسائلی نباشد که طی دو سال گذشته درگیرش بودیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.