صفحه اصلی / سرخط خبرها / ایران هیچ تهدیدی برای هیچکس در عراق یا سایر نقاط نیست
ایران هیچ تهدیدی برای هیچکس در عراق یا سایر نقاط نیست

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد

ایران هیچ تهدیدی برای هیچکس در عراق یا سایر نقاط نیست

کسب و کار نیوز: نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد: ایران هیچ تهدیدی برای هیچکس در عراق یا سایر نقاط نیست و قصد حمله به هیچ جایی را ندارد و مردم ایران تسلیم جنگ روانی جدید نخواهند شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نیویورک در پاسخ به روزنامه وال استریت ژورنال و ادعای آمریکا در رابطه با بروز تنش در منطقه، ادعاهای اخیر آمریکا و از جمله دستور تخلیه کارمندان غیر ضروری این کشور در عراق را آخرین پرده از جنگ تبلیغاتی آمریکا علیه ایران با استفاده از «گزارش های اطلاعاتی تقلبی» خواند که به منظور بهانه شروع یک درگیری احتمالی بیان می شود.

در این مطلب آمده است: «ایران هیچ تهدیدی برای هیچکس در عراق یا سایر نقاط نیست و قصد حمله به هیچ جایی را ندارد. ایران به گواه تاریخش صرفا اقدام به دفاع از خودش می کند و هیچ راهبرد تهاجمی علیه هیچ کشوری نداشته و ندارد و مردم ایران تسلیم این جنگ روانی جدید نخواهند شد.»

وال استریت ژورنال در مقاله ای دستور خروج کارمندان سفارت آمریکا از عراق را در پی افزایش تهدیدات از سوی ایران و نیروهای مقاومت عراق تحت حمایت ایران خوانده است.

به گزارش فارس، «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا نیز چهارشنبه در اظهارات منتسب به او دولت عراق را تهدید کرد آمریکا به هرگونه تهدید علیه نیروهای آمریکایی از سوی ایران پاسخ شدید نشان خواهد داد.

پامپئو مدعی شد شبه‌نظامیان نزدیک به ایران موشک‌های خود را به پایگاه‌های آمریکا در عراق نزدیک‌تر کرده‌اند.

آمریکا مدعی است که نیروهای مقاومت عراق، تحت حمایت ایران به دنبال هدف قرار دادن منافع واشنگتن هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.