صفحه اصلی / سرخط خبرها / تقدیر از طراحان لباس کشور توسط مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان
تقدیر از طراحان لباس کشور توسط مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان

به خاطر کمک به سیل‌زدگان خوزستان صورت گرفت

تقدیر از طراحان لباس کشور توسط مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از نوع دوستی طراحان لباس کشور در یاری رساندن به سیل زدگان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، محمد جوروند، مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، طی نامه‌ای به دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، ضمن ارج نهادن به سنت حسنه انفاق، از مهربانی، نوع‌دوستی و گشاده دستی طراحان لباس کشور – که در یاری‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان – همراه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در این پیام بیان داشته است: کار نیکو، انفاق و کمک به همنوعان موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد آنان که با روح بلند و مناعت طبع، دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خود دوست دارند در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی‌اند.

هدایای طراحان و تولید کنندگان مد و لباس در قالب بسته‌های متنوع از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و همیاری کارکنان این اداره کل بین هموطنان آسیب‌دیده از سیل توزیع شده است.

کارگروه ساماندهی مد و لباس با همراهی مجموعه طراحان کشور، بر اساس مسئولیت اجتماعی خود افزون بر همیاری با هم‌وطنان سیل زده در استان‌های گلستان و لرستان، تعداد ۱۴۰۰ دست لباس، به هم وطنان آسیب دیده از سیل در خوزستان اهدا کردند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.