صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ژاپن بازی با تیم ملی بانوان ایران را نپذیرفت
ژاپن بازی با تیم ملی بانوان ایران را نپذیرفت

ژاپن بازی با تیم ملی بانوان ایران را نپذیرفت

سرپرست نایب رئیس والیبال بانوان گفت: کشورهای آسیایی از جمله ژاپن برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران را نپذیرفتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تیم ملی والیبال بانوان مرداد ماه سال جاری باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند. ملی پوشان در گروه یک با تیم‌های کره جنوبی (میزبان) و سنگاپور همگروه هستند. تیم ملی با هدایت جواد مهرگان نخستین مرحله از اردوهای خود را از اواخر سال گذشته آغاز کرد.
سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: اردوهای تیم ملی همچنان در جریان است و تمرینات پس از وقفه ۲-۳ روزه به طور متوالی در حال پیگیری است. برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی ابتدا با کشورهای آسیایی رایزنی کردیم اما متأسفانه در هیچیک از این کشورهای تورنمنتی وجود نداشت که بتوانیم برای برگزاری چند بازی استفاده کنیم. ژاپن هیچ تمایلی برای بازی دوستانه نشان نداد و چین نیز درگیر مسابقات بود و اعلام کردن برنامه‌هایشان شلوغ است.
متین زبردست افزود: تایلند نیز سال‌های گذشته تیم اعزام شده بود اما سطح کیفی و فنی مسابقات پایین بود و ارزش نداشت بخواهیم تیم را اعزام کنیم.
وی ادامه داد: به همین دلیل مجبور شدیم با کشورهای اروپایی وارد مذاکره شویم. فکر می‌کنم تا هفته آینده مشخص خواهد شد در حال حاضر پاسخی نشنیده‌ایم و منتظر پاسخ مثبت سرپرست فدراسیون نیز هستیم.
سرپرست فدراسیون والیبال درباره توافق با باشگاه سایپا برای تیم داری در بخش بانوان نیز گفت: با مدیر عامل باشگاه‌ها صحبت‌هایی داشته‌ایم و توافقاتی صورت گرفته است که در حال برنامه ریزی کارها هستیم.
زبرست درباره سایر تیم‌های نیز افزود: دانشگاه آزاد کرمان نیز برای تیم داری در فصل جدید لیگ بانوان نیز ابراز همکاری کرده و نامه‌ای را ارسال کرده است. چند تیم دیگر هستند که در حد صحبت بوده است و رسمی نامه‌ای به فدراسیون ارسال نکرده است و مستلزم برگزاری جلسه و برآورد هزینه‌ها است.
وی تاکید کرد: باشگاه سپاهان اصفهان نیز با فریبا صادقی صحبت کرده و ابراز تمایل برای تیم داری اما آنها نیز رسماً چیزی به فدراسیون نگفته‌اند.
سرپرست نایب رئیس والیبال بانوان در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ برتر مشخص خواهد شد و کار به دقیقه نود کشیده نخواهد شد؟ گفت: ما کاری که باید را انجام داده‌ایم و صحبت‌ها را کرده‌ایم. منتظر پاسخ هستیم. ما هم نگران و دلواپس هستیم که کارها هرچه زودتر انجام شود. در کشوری زندگی می‌کنیم که یک نفر تصمیم گیرنده نیست. از طرف ما اقدامات انجام شده است و باید منتظر پاسخ‌ها باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.