صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / دستگاه حفاری ۳۲ فتح عملیاتی شد
دستگاه حفاری ۳۲ فتح عملیاتی شد

دستگاه حفاری ۳۲ فتح عملیاتی شد

دستگاه حفاری ۳۲ فتح پس از ۲۴۷ ساعت وقفه کاری بار دیگر در چرخه عملیات قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, رضا مهدی‌پور، مدیر پروژه حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در بخش خشکی این شرکت توضیح داد: این دستگاه در حال حفر چاه اکتشافی آرمان – یک در موقعیت شادگان بود که فعالیت آن به لحاظ ایمن‌سازی متوقف شد.
وی با اشاره به اینکه این دستگاه با سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – یک است، اظهار کرد: دکل ۳۲ فتح از اوایل آبان‌ماه پارسال در قالب اجرای پروژه هشت حلقه چاه اکتشافی به کارفرمایی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در این موقعیت استقرار یافت.
مدیرپروژه حفاری ۶+۸ حلقه چاه اکتشافی در بخش خشکی شرکت ملی حفاری با بیان اینکه با کاربست این دکل تاکنون بیش از ۳ هزار متر حفاری ثبت شده است، گفت: ایمن‌سازی دستگاه و محیط پیرامونی آن با نظارت مدیریت اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی ازسوی مدیریت خدمات و دیگر بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی شرکت و همچنین همکاری تنگاتنگ کارفرما انجام شد.
مهدی‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون چهار دستگاه حفاری از مدیریت عملیات حفاری خشکی – یک، مراحل حفر چاه‌های تعریف شده در این پروژه را در حال اجرا دارند، افزود: افزون بر دستگاه حفاری ۳۲ فتح، دستگاه‌های حفاری ۳۳، ۸۹ و ۷۴ فتح نیز در چارچوب این پروژه به ترتیب در شهرستان خنج در استان فارس و مناطق منصوریه و جفیر در استان خوزستان به‌کارگیری شده است.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.