چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / حضور بیش از ۵۰ غرفه در نمایشگاه عفاف و حجاب
حضور بیش از ۵۰ غرفه در نمایشگاه عفاف و حجاب

روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام کرد

حضور بیش از ۵۰ غرفه در نمایشگاه عفاف و حجاب

کسب و کار نیوز - بیش از ۵۰ غرفه در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع در بخش عفاف و حجاب هفدهمین نمایشگاه گوهر زیبایی ۲ حضور دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی ۲) اردیبهشت‌ماه، در بوستان آب و آتش تهران آغاز به کار کرد.

در این دوره از نمایشگاه بیش از ۵۰ غرفه در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع در بوستان آب و آتش حضور دارند.

این نمایشگاه میزبان رسته‌های مختلف ملزومات عفاف و حجاب، لباس اجتماع کودک، نوجوان، بانوان، آقایان، سرپوش، پارچه‌های چادری و طراحان و تولیدکنندگان لباس جشن تکلیف خواهد بود.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه فعالان و برندهای مطرح حوزه عفاف و حجاب و مد و لباس اسلامی و ایرانی بوده و در طول سال نیز فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه دارند.

بخش تبلیغی ترویجی این دوره از نمایشگاه نیز با همراهی مؤسسات فرهنگی عفاف و حجاب، و حضور اساتید متخصص این حوزه ضمن برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع عفاف و حجاب و برپایی کارگاه‌های آموزشی، رونمایی از آثار برتر و جدید حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار داده است، ضمناً در این نمایشگاه طرح نذر حجاب، کارگاه دوخت رایگان انواع چادر نیز اجرا خواهد شد.

هفدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب (گوهر زیبایی ۲) از ۲۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در بزرگراه حقانی، بوستان آب و آتش برپا است.‏

همچنین مطالعه کنید:

رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.