صفحه اصلی / سرخط خبرها / «بهنام صفوی» خواننده پاپ درگذشت
«بهنام صفوی» خواننده پاپ درگذشت

«بهنام صفوی» خواننده پاپ درگذشت

کسب و کار نیوز - بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان، پس از تحمل ۶ سال عارضه مغزی، بامداد امروز در ۳۶ سالگی درگذشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان، ساعتی قبل در ۳۶ سالگی درگذشت.

وی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چند تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پروفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد که بامداد امروز در سن ۳۶ سالگی در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی، درگذشت این خواننده موسیقی پاپ را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است: «در میانه بهاری دیگر، بهنام صفوی خواننده سرشناس حوزه موسیقی پاپ کشور در فرجام صبوری‌ای ۶ ساله در بستر رنج و بیماری، با جمع وسیع اهالی هنر شریف موسیقی و دوستدارانی که با آثار او خاطراتی ناگسستنی دارند، وداع گفت. دفتر امور موسیقی، سوگ ازدست دادن این هنرمند جوان را به خانواده وی تسلیت گفته و رحمت و رضوان خداوند را برای روح بلندش مسئلت می‌نماید.»

بهنام صفوی، متولد ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیراز، درگذشته ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در اصفهان، خواننده موسیقی پاپ ایرانی بود. وی پس از تولد به همراه خانواده به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران ادامه داد و در تهران اقامت گزید. بهنام موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام «عشق من باش» در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. برگزاری کنسرت‌های متعدد داخلی و خارجی از فعالیت‌های اوست. سال ۱۳۸۵ قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش با عنوان «عشق من باش» شد.

بگو دوستم داری، عشق من باش، آرامش، فوق العاده و معجزه، آلبوم‌های بهنام صفوی در طول فعالیت هنری وی هستند. او همچنین یکی از پیشگامان خلق و رواج قطعات موسیقی به صورت تک‌آهنگ‌ بود که عبارتند از: «حواست نیست»، «خوشبختی (همراه با: آیهان)» «الهی»، «دعا می‌کنم»، «ناموس»، «تب»، «ای جان»، «سؤال»، «همین حوالی»، «احساس عجیب»، «نامه عشق»، «وقتی تو باشی»، «خاک تب‌دار»، «بهترین روز خدا»، «تولد دوباره»، «سراب»، «مجنون»، «طاقت ندارم»، «دلگیر»، «اخراجی‌ها ۳» (نماهنگ اخراجی‌ها ۳) «محرم اسرار» (همراه با: شهرام شکوهی) «تو نزدیکی» (همراه با: علی اصحابی، فرزادفرزین)، «یادگاری» (همراه با: شهاب رمضان)، «دیوونه بازی» (همراه با: شهاب رمضان) و «هنوزم عاشقتم» (همراه با: شهاب رمضان).

بهنام صفوی علاوه بر خوانندگی در حوزه آهنگسازی و به ویژه تنظیم، مهارت ویژه‌ای داشت و برای بسیاری از خوانندگان از جمله حمید عسکری، احسان آریا، حسین کشتکار، علی پوریان، افشین سپهر و مهدی عبدلی، قطعاتی را آهنگسازی و تنظیم کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.