صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / تغییر شرایط واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر
تغییر شرایط واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر

مقام مسئول مسکن مهر پردیس خبر داد

تغییر شرایط واگذاری عرصه واحدهای مسکن مهر

مقام مسئول مسکن مهر پردیس از واگذاری عرصه واحدهای این طرح به صورت ۸۰ درصد اقساط خبر داد و گفت:‌ امکان جابجایی واحدهای مسکن مهر از فاز ۱۱ به فاز ۸ فراهم شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، علی‌اصغر جاودان‌فر یاد‌آور شد: با تمهیدات ماه‌های اخیر ۳۵۰۰ نفر از متقاضیان فاز ۸ موفق به انتخاب واحد شدند، در عین حال حدود ۲۰۰۰ نفر دیگر نیز با وجود اطلاع رسانی‌ها و ارسال دعوتنامه هنوز نسبت به انتخاب واحد اقدام نکرده اند.

وی افزود: آن دسته از متقاضیانی که آورده مالی خود را تکمیل کرده اند و تا کنون با وجود دعوت شرکت عمران موفق به انتخاب واحد نشده اند می توانند با مراجعه به سایت www.pardis.city نسبت به اخذ نوبت در یکی از روزهای اداری هفته اقدام کنند و در روز مقرر برای انتخاب واحد به مسکن مهر مراجعه کنند.

مدیر مسکن مهر پردیس با بیان این‌که امکان جابجایی واحدها از فاز ۱۱ به فاز ۸ فراهم شده است، تصریح کرد: با توجه با ظرفیت ایجاد شده در فاز ۸ آن دسته از متقاضیانی که در فاز ۱۱ انتخاب واحد نکرده اند می‌توانند با پرداخت مابه التفاوت درخواست انتقال به فاز ۸ را بدهند.

جاودان‌فر از کاهش ۳۰ درصد پرداخت در خرید عرصه خبر داد و گفت: پیش‌تر متقاضیان می‌توانستند با شرایط ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اقساط عرصه واحد مسکن مهر خود را خریداری کنند که در شرایط جدید آورده نقدی به ۲۰ درصد وکاهش یافته و ۸۰ درصد مابقی نیز به صورت اقساط دریافت می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.