چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ایمن‌سازی خطوط لوله ۲۶ اینچ نفت در کوپال
ایمن‌سازی خطوط لوله ۲۶ اینچ نفت در کوپال

ایمن‌سازی خطوط لوله ۲۶ اینچ نفت در کوپال

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مارون از انجام عملیات ایمن‌سازی خطوط ۲۶ اینچ نفت اصلی و کمکی این شرکت در مقطع رودخانه کوپال به منظور صیانت از محیط زیست و پایداری تولید خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, حمید کاویان گفت: ایمن‌سازی خطوط لوله یکی از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از بروز حوادث محیط زیستی است که با انجام این گونه اقدام‌ها می‌توان تا حد بالایی، ریسک چنین رخدادهایی را به حداقل رساند.
وی افزود: برای انجام اصلاحات و ایمن‌سازی خط ۲۶ اینچ نفت اصلی بر فراز رودخانه کوپال، ابتدا خط به وسیله توپک‌رانی حد فاصل مجتمع‌های صنعتی شماره ۱ و ۳ مارون تخلیه و اقدام‌های ترمیمی مانند نصب حدود ۵۰۰ متر لوله در دوطرف رودخانه کوپال، تعویض سه شاخه لوله به طول هزار و ۹۰۰ کیلومتر و همچنین نصب دو عدد فلنج و فاصله‌گیر در مسیر انشعابی مجتمع صنعتی شماره ۱ مارون انجام شد.
کاویان به خط ۲۶ اینچ نفت کمکی نیز اشاره کرد و یادآور شد: توپک‌رانی برای تخلیه این خط نیز در حد فاصل مجتمع‌های صنعتی شماره ۱ و ۳ مارون انجام شد و اقدام‌های تکمیلی مشابه با اقدام‌هایی که روی خط ۲۶ اینچ نفت اصلی انجام شده بود، برای این خط نیز صورت گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

برنامه‌ریزی دولت برای تامین برق پایدار صنایع با مشارکت مردم در تابستان امسال

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی افزود: امید است همانند سال‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.