صفحه اصلی / استان ها / ایلام / اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی به واحدهای تولیدی ایلام

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام خبر داد

اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی به واحدهای تولیدی ایلام

مرتضی دارایی گفت: 800 میلیارد ریال اعتبار برای افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، تجهیز و نوسازی و تکمیل طرح هایی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد اختصاص یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با اشاره به اینکه این مقدار هزینه از محل تبصره ۱۸ لایحه بودجه ۹۷ در سال جاری به استان اختصاص یافته است، اظهار داشت: این اعتبار در قالب پرداخت تسهیلات و با همکاری و مشارکت بانک های عامل بین واحدهای صنعتی واجد شرایط توزیع می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: در قالب این تسهیلات ظرفیت تولید واحدهایی که شرایط افزایش ظرفیت را دارند اضافه می شود و واحدهای نیازمند به تجهیز و نوسازی هم از لحاظ امکانات و تجهیزات بهسازی و به روز رسانی می شوند.
دارایی با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری واحدهای در حال احداث با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد یا بیشتر از دیگر از اولویت های تخصیص این اعتبار است، یادآور شد: این تسهیلات در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات به سایت بهین یاب یا سازمان صمت مراجعه کننند، افزود: واجدین شرایط به منظور دریافت تسهیلات باید مراحل ثبت نام خود را کامل طی نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.