صفحه اصلی / سرخط خبرها / هدیه «شکرستانی‌ها» به کودکان سیل‌زده به مناسبت ماه مبارک رمضان
هدیه «شکرستانی‌ها» به کودکان سیل‌زده به مناسبت ماه مبارک رمضان

هدیه «شکرستانی‌ها» به کودکان سیل‌زده به مناسبت ماه مبارک رمضان

حوزه هنری کودک و نوجوان، به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۴۰ درصد از فروش محصولات ایرانی شکرستان را در قالب کالاهای فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده اهدا می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، عفت محمدی مسئول فروشگاه شکرستان عنوان کرد: فروش ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان «شکرستان ماه خدا» از هفتم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و به ازای هر خرید از سوی شهروندان، ۴۰ درصد از مبلغ فروش در قالب بسته‌های هدیه فرهنگی، به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شکرستان تماما شامل محصولات ایرانی است و در واقع اولین نام‌نما و نشانی است که لوازم‌التحریر ایرانی تولید می‌کند. حوزه هنری کودک و نوجوان در راستای حمایت از تولید ملی و استفاده از ظرفیت داخلی تولیدکنندگان بر ایرانی بودن محصولات تاکید ویژه دارد.

محمدی افزود: علاقه‌مندان برای مشارکت در طرح «شکرستانِ ماه خدا» می‌توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ به فروشگاه مراجعه یا به صورت آن‌لاین خرید کنند.

مسئول فروشگاه شکرستان گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این فروشگاه می‌توانند به خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، جنب کوچه یکم، فروشگاه شکرستان مراجعه کنند.

محمدی در پایان گفت: عروسک اسکندر، ننه قمر، عروسک‌های انگشتی، بازی‌های فکری، لوازم‌التحریر و صنایع دستی از جمله محصولاتی است که بیشترین اقبال مخاطب را به همراه دارند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.