صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پاسخ دبیر فدراسیون به وجود نام وزنه بردار اسبق تیم ملی در لیست وادا

آغاز اردوی تیم ملی از نیمه دوم خرداد

پاسخ دبیر فدراسیون به وجود نام وزنه بردار اسبق تیم ملی در لیست وادا

دبیر فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد فدراسیون در حال بررسی لیست ها است تا اگر موردی مشابه وزنه بردار اسبق تیم ملی وجود دارد، کارهای مربوط به بازنشستگی اش انجام شود.

دوپینگ وزنه برداری معلولان

محسن بیرانوند در گفتگو با ایسنا درباره ی زمان تشکیل اردوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: در صحبت اولیه که با آقای برخواه داشتیم قرار بود بعد از ماه رمضان یعنی از نیمه خرداد اردو شروع شود و حالا حدود ۱۰ روز دیگر برای مشخص شدن تاریخ دقیق آغاز اردو با او صحبت می‌کنیم تا کارهای اداری مربوط به اسکان و تغذیه ملی پوشان را انجام دهیم.

بیرانوند در مورد حضور وزنه بردار اسبق تیم ملی در لیست وادا نیز گفت: ما کارمان را داریم انجام می‌دهیم و در مورد مسئله‌ای که مربوط به ۱۰-۱۲ سال قبل است باید لیست‌های مختلف را بررسی کرد. با این حال از مسئول روابط بین الملل فدراسیون خواستم بررسی کند و اگر مورد دیگری وجود دارد اعلام کند. تا کنون هم دو مورد وجود داشته که یکی امید ناییج بود. من با خود او صحبت کردم و به هیات وزنه برداری استانش هم نامه زدم تا به صورت کتبی درخواست بازنشستگی‌اش را ارسال کند و کارهای مربوط را انجام دهیم. به هر حال ورزشکار باید خودش به صورت کتبی درخواست اعلام بازنشستگی کند و اگر ما بخواهیم خودمان جای ورزشکار امضا کنیم، خلاف قانون است. البته او اعلام کرد آمادگی دارد که ماموران وادا به شهرش بروند و تست بگیرند. ماموران وادا هم که آمدند ۷-۸ نفر تست دادند بقیه هم که شهرستان بودند آدرس‌هایشان را دادیم که اگر خودشان می‌خواهند بروند و تست بگیرند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در مورد وضعیت اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی جوانان جهان نیز گفت: اکثر وزنه برداران ما از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی هستند و همچنین پاک هستند چون یک هفته تا ۱۰ روز پیش تست دوپینگ دادند، کارهای مربوط به خروج از کشور آنها هم انجام شده و آسیب دیدگی هم ندارند ان شاءالله اگر وزارت ورزش کمک مالی کند و با توجه به سابقه‌ای که آقای خسروی سرپرست فدراسیون دارد امیدوارم تیم جوانان بتواند به مسابقات برود و برای چهارمین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

او در پاسخ به این پرسش که شنیده شده قرار است از بانوان هم به مسابقات جوانان جهان اعزام شوند، گفت: بله. یکی، دو نفر اعزام می‌شوند و از کسانی هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا چین هم بودند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.