صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / اهدای آخرین یادبودهای فدراسیون ها به موزه المپیک و پارالمپیک
اهدای آخرین یادبودهای فدراسیون ها به موزه المپیک و پارالمپیک

اهدای آخرین یادبودهای فدراسیون ها به موزه المپیک و پارالمپیک

آخرین مرحله اهدای یادبودهای فدراسیون ها به موزه المپیک و پار المپیک برگزار شد.

موزه المپیک

به گزارش کسب و کار نیوز، آخرین مرحله مراسم اهدای یادبودهای ورزشکاران وفدراسیون ها به موزه المپیک و پارالمپیک با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری ، رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

فاز اول موزه المپیک و پارالمپیک ۳۰ اردیبهشت (۱۵ رمضان) افتتاح خواهد شد.

دوچرخه سواری (تجهیزات قدیمی) ، وزنه برداری (مدال)، بوکس (مدال و یادبود)، والیبال (یادبود، توپ و پیراهن)، شمشیربازی ، دوومیدانی، رزمی، کنگ فو، کوهنوردی و تنیس فدراسیون‌هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند.
احسان حدادی به همراه مربی خارجی اش، افشین داوری سرپرست والیبال، طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری به همراه خسروی سرپرست فدراسیون، علی داودی و علیرضا یوسفی، خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری به همراه سمیه یزدانی، تقی اکبری و صدیقه اکبری تنیس بازان قدیمی ایران، اورسجی و پوریا روسای فدراسیون‌های کبدی، بدمینتون، اعضای هیات اجرایی، حامد حدادی، عباس جدیدی، محمد نصیری و نجمه خدمتی از نفرات حاضر در این مراسم بودند.
صالحی امیری در این مراسم خطاب به فدراسیون‌ها گفت: به غیر از مدال‌ها و کاپ‌ها اگر یادبود دیگری هم دارید درخواست دارم به موزه اهدا کنید به ویژه از بازی‌های آسیایی تهران. همچنین ورزشکاران قوم‌های مختلف یادبودهایی را از قوم‌های خود بیاورند.

وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: من صمیمانه از ورزشکاران پیشکسوتان و تمام کسانی که از این حرکت فرهنگی و تاریخی حمایت کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم بعد از افتتاح فاز اول بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساختمان اصلی موزه را افتتاح کنیم و گنجینه‌ای ارزشمند از یادبودها داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان اولین نفری بود که یادبودی را به موزه اهدا کرد و گفت: در اولین دیدار ما در جام جهانی ۲۰۱۸ که با مراکش بازی داشتیم مسئولان فیفا یادبودی را هدیه کردند و من آن را به موزه اهدا می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.