صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / استقبال آموزش و پرورش از سرمایه‌گذاران ورزش دانش‌آموزی

استقبال آموزش و پرورش از سرمایه‌گذاران ورزش دانش‌آموزی

معاون تربیت بدنی و سلامت اظهار کرد: آموزش و پرورش از همکاری با فدراسیون‌هایی که قصد سرمایه گذاری روی ورزش دانش آموزی و نوجوانان را دارند به گرمی استقبال می کند.

مهرزاد حمیدی

به گزارش کسب و کار نیوز، صبح امروز مهرزاد حمیدی در دیدار با دانش آموزان تیم دو و میدانی اعزامی به مسابقات جهانی کرواسی، با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همکاری خوبی با فدراسیون دو و میدانی داریم لذا آموزش و پرورش از همکاری با فدراسیون هایی که قصد سرمایه گذاری روی ورزش دانش آموزی و نوجوانان را دارند به گرمی استقبال می کند.

وی ورزش دو و میدانی را ورزشی پایه و مادر دانست و افزود: این ورزش نیازمند تلاش، استقامت و صبر مضاعف است لذا در شرایط دشوار و با تمرینات زیاد دانش آموزان به این مرحله می رسند.

حمیدی گفت: در شرایطی که دشمنان سعی در خشن جلوه دادن ایران دارند سعی کنید با اخلاق و رفتار خوب و نظم ستودنی واقعیات ایران را به جهانیان بشناسانید و نماینده خوبی برای کشورتان باشید.

وی ادامه داد: آینده دو و میدانی در دست دانش آموزان اعزامی است لذا یک لحظه غفلت از مقررات بین المللی می تواند زیان بخش باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: آنچه از به دست آوردن مدال برای ما مهم تر است اخلاق است که دانش آموزان باید آن را در اولویت قرار دهند.

وی از اعزام دانش آموزان دختر به این مسابقات ابراز خوشحالی کرد و افزود: با توجه به ترکیب تیم اعزامی انتظار کسب مدال از این مسابقات بسیار بالا است.

حمیدی گفت: اعزام تیم ملی دانش آموزی دو و میدانی به عهده فدراسیون مربوطه نیست  بلکه استان هایی که بیشترین رتبه را در این مسابقات کسب کنند مسئول اعزام دانش آموزان هستند و در این دوره از مسابقات استان خراسان رضوی مسئول اعزام هر دو تیم دختران و پسران به مسابقات جهانی کرواسی است.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، صبح امروز آئین بدرقه دانش آموزان تیم دو و میدانی به مسابقات جهانی کرواسی که از ۲۳تا ۲۹اردیبهشت با حضور ۳۳کشور در بخش پسران و ۳۰کشور در بخش دختران در شهر اسپیلیت کرواسی برگزار می شود با حضور مهرزاد حمیدی و تعدادی  از مدیران در سالن اجتماعات ساختمان علاقه مندان برگزار شد.

بر این اساس ؛ هر دو تیم ۶نفره پسران و دختران از استان خراسان رضوی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور می یابند.

در این آئین رییس فدراسیون دانش آموزی اظهار کرد: این مسابقات از مدرسه آغاز و به ترتیب منطقه، استان و کشور انجام شده و نهایتا دانش آموزان منتخب در سطح جهانی در این مسابقات به رقابت می پردازند.

بابویی افزود: علیرغم مشکلات موجود تمام تلاش خود را برای انجام این مسابقات به کار گرفتیم لذا حضور دختران و پسران در این سطح از مسابقات نشانه در اولویت قرار داشتن ورزش دانش آموزی  است.

وی از برگزاری شش اردو برای آمادگی کامل دانش آموزان در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: از لحاظ فنی تیم بسیار خوبی انتخاب شده که امیدواریم نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز در این آئین اظهار کرد: برای اولین بار است که تیم دختران به این مسابقات اعزام می شوند و این نشان دهنده در اولویت قرار گرفتن ورزش دختران و تقویت عدالت در این عرصه است.

خدابنده تصریح کرد: دانش آموزان اعزامی نماینده ۱۳میلیون دانش آموز  ایرانی هستند که باید به خاطر آنها با تلاش مضاعف در مسابقات حضور یابند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.