صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فرکی: با تفکر پیروزی به میدان می‌رویم
فرکی: با تفکر پیروزی به میدان می‌رویم

فرکی: با تفکر پیروزی به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان دو هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت که با دید مثبت به رقابت‌های دو هفته پایانی نگاه می‌کند.

حسین فرکی

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: از نگاه من این دیدار یکی از بازی‌های مهم لیگ برتر است. این بازی برای ما اهمیت بالایی دارد. دوست داریم بهترین بازی و کیفیت را ارائه کنیم. سرنوشت این بازی برای دو تیم دیگر یعنی نفت مسجد سلیمان و سپیدرود مهم است. قطعاً برای پیروزی می‌کنیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: باید با وضعیت خوبی لیگ برتر را به پایان برسانیم. این قبیل بازی‌ها را در این چندین سال تجربه کردم. وضعیت جدول را درک می‌کنم. موضوع مهم ارائه بازی محکم و همراه با جوانمردی و کسب برد است.

وی درباره احتمال حضور بازیکنان جوان این تیم در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان و تأثیر روی نتیجه گفت: چنین مسائلی برای ما مهم نیست. بر اساس تفکراتی که داریم به میدان می‌رویم. چندین بار درباره عملکرد خودمان صحبت کردیم و می‌خواهیم شرایط پیکان را تغییر دهیم. هدفمان این بود که در جدول تک رقمی شویم. الان هم با همین هدف بازی می‌کنیم. ما به کار خودمان توجه داریم و تلاش می‌کنیم بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دهیم.

فرکی درباره برنامه تیمش برای فصل آینده یادآور شد: همانند سایر تیم‌های لیگ برتر برای فصل آینده اهدافی را دنبال می‌کنیم. به موقع اقدام‌هایی خواهیم داشت. بازیکنان هم تصمیم‌گیر هستند. وضعیت بازیکنان هنوز مشخص نشده است و نمی‌توانیم به طور صد درصد وارد این موضوع شویم. باید در انتظار اتمام لیگ برتر بمانیم تا سوت آخرین بازی هم به صدا درآید. یکسری اتفاقات از این لحظه به بعد رخ می‌دهد.

سرمربی پیکان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تیم را بر اساس سیاست‌های باشگاه آماده کنیم و به اهداف تیم برسیم. سعی می‌کنیم بر اساس سیاست‌گذاری کارمان را پیش ببریم.

او درباره احتمال تبانی و شرط بندی در بین تیم‌هایی که در پایان فصل فاقد انگیزه هستند، گفت: آدمی با نگاه مثبت هستم. جنبه منفی کارها را در نظر ندارم. مجموعه ما سالم و خوشنام است. هم باشگاه پیکان و هم هیأت مدیره و همینطور بازیکنان در این سال‌ها حاشیه‌ای نداشتند. الان هم با همین روند و افکار کار می‌کنیم. دوست داریم برنده شویم تا نگاه‌ها را به طرف خودمان بکشانیم. ما مجموعه‌ای هستیم که کارمان را سالم پیش می‌بریم. قبل از بازی تمام بازیکنان را از هر مصاحبه‌ای منع کردم که قبل از این بازی مهم حاشیه‌ای نباشد. بازیکنان ما سالم و قابل احترام هستند و مطمئناً در این بازی به فکر پیروزی هستند. نگاه مجموعه ما مثبت است.

فرکی همچنین تاکید کرد: برای ما عملکرد خومان مهم است. دوست داریم پیروز شویم و همه تلاشمان را به کار می‌بریم.

او درباره سرمربی آینده تیم ملی امید هم گفت: من با مربی ایرانی موافق هستم. سرمربی خارجی برای آشنایی با فضای فوتبال ما نیازمند زمان است. انتخاب سرمربی ایرانی مناسب است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.